Kyllähän totuus on tämä:
Vaihdettiin tässä taannoin pyöriä kaverin kanssa kolmeksi päiväksi, kaverilla -05 1000rr Blade ja mulla siis -05 10r.
Omat plussat ja miinukset molemmille:
Honda:
+arkiajoon sopivampi ajoasento
+parempi keula, huomattavasti helpompi hallita käännettäessä stonga äärasentoon.
+kyytiläinen viihtyi takapenkillä vähän paremmin
+mittaristo
+vaihteiston toimivuus, vaihdevälit tosin vähän liian pitkiä
-miksi sen rungon pitää olla juuri polvien kohdalta niin leveä? Kawassa polvet uppoaa runkoon/tankkiin. Minulle tuo ainakin auttaa saamaan paremman tuntuman pyörästä.
-tylsempi
-tuntuu toimivan huonommin, välillä sai sahata niin Perk*leesti käyntiin
-ruisku ei toimi niin hyvin kuin Kawassa, aiheuttaa levottomamman nykäisyn lisättäessä kaasua nopeasti.
Kawasaki:
+selvästi enemmän tehoa
+aktiiviseen ajoon sopivampi ajoasento
+äänet, vakioputkella ärjyy enemmän kuin Honda
+keulii herkemmin
+"luonnetta" enemmän
-kierroslukumittari on surkea, siitä ei pääse mihinkään. Onneksi on vaihtovalo helpottamassa
-keulii herkemmin
-keula liian jyrkkä, ei se ohjausiskarikaan täysin poista levottomuuden tunnetta
Ja nyt tuon bleidin laturi ja startti on alkanut kiukuttelemaan, mittarissa 25tkm.
Vaihdettiin tässä taannoin pyöriä kaverin kanssa kolmeksi päiväksi, kaverilla -05 1000rr Blade ja mulla siis -05 10r.
Omat plussat ja miinukset molemmille:
Honda:
+arkiajoon sopivampi ajoasento
+parempi keula, huomattavasti helpompi hallita käännettäessä stonga äärasentoon.
+kyytiläinen viihtyi takapenkillä vähän paremmin
+mittaristo
+vaihteiston toimivuus, vaihdevälit tosin vähän liian pitkiä
-miksi sen rungon pitää olla juuri polvien kohdalta niin leveä? Kawassa polvet uppoaa runkoon/tankkiin. Minulle tuo ainakin auttaa saamaan paremman tuntuman pyörästä.
-tylsempi
-tuntuu toimivan huonommin, välillä sai sahata niin Perk*leesti käyntiin
-ruisku ei toimi niin hyvin kuin Kawassa, aiheuttaa levottomamman nykäisyn lisättäessä kaasua nopeasti.
Kawasaki:
+selvästi enemmän tehoa
+aktiiviseen ajoon sopivampi ajoasento
+äänet, vakioputkella ärjyy enemmän kuin Honda
+keulii herkemmin
+"luonnetta" enemmän
-kierroslukumittari on surkea, siitä ei pääse mihinkään. Onneksi on vaihtovalo helpottamassa
-keulii herkemmin
-keula liian jyrkkä, ei se ohjausiskarikaan täysin poista levottomuuden tunnetta
Ja nyt tuon bleidin laturi ja startti on alkanut kiukuttelemaan, mittarissa 25tkm.