sanoi:...onko se oikeasti niin hurja peli kuin väitetään?esim. enkku lehdissä (PB,BIKE)ei pyörä voita testejä kun on liian raju kadulle!
...ehkä vähän turhaa hehkutusta lehdistöltä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:...onko se oikeasti niin hurja peli kuin väitetään?esim. enkku lehdissä (PB,BIKE)ei pyörä voita testejä kun on liian raju kadulle!
Kylläpäs kirjotit ylistävästi mun murustaPakko vähän hehkuttaa![]()
Sain tuossa päivänä muutamana onnellisen sattuman kautta tilaisuuden testata radalla uutta kymppiärrää.
Haluan vielä korostaa, että tässä on kyseessä edellinen sukupolvi 6R:stä, siis vm. 01-02. Tossa 03:ssa jarrut on jo lähes yhtä hyvät kuin kympissä, mutta ei ihan.lisäkommenttina mainitsisin aivan mahtavat jarrut, jotka esim. edelliseen 6R:aan verrattuna olivat totaalisen eri luokkaa
Eipä siinä paljon ole "säädettävissä" mitä korkeuteen tulee.. Jousta löysäsin mutta sekin lähinnä sen takia että alkuperäinen oli niin perkuleen tiukalle vedetty, ei sillä istuinkorkeuteen ole juuri vaikutusta. Mun kybästä on vaihdettu linkut, ja tällä tavalla + keulasta tasapainon vuoksi pudottamalla madallettu istuinkorkeutta.Onko kukaan jo ehtinyt säätää, olis kiva kuulla miten säätö tapahtuu...
Katsoinkin miten mukavan matalalta pyörä vaikutti... Mitä muuten kustantaa linkkujen vaihto? Tällainen persjalkainen tarvitsisi ilman muuta myös, mikäli pyörää olisin vaihtamassa.Mun kybästä on vaihdettu linkut, ja tällä tavalla + keulasta tasapainon vuoksi pudottamalla madallettu istuinkorkeutta.
Laitahan dynokäyrää ku saat sen. Hyvin mielenkiintoista on nähdä millasia lukemia sieltä saadaan ulos noilla palikoilla....ens viikolla akrapovic + PC kiinni![]()
Saako noita koiranluita tilata jostain vai joutuuko tekemään itse ? Pistä linkki jos löytyy...Mun kybästä on vaihdettu linkut, ja tällä tavalla + keulasta tasapainon vuoksi pudottamalla madallettu istuinkorkeutta.
Saako noita koiranluita tilata jostain vai joutuuko tekemään itse ? Pistä linkki jos löytyy...Mun kybästä on vaihdettu linkut, ja tällä tavalla + keulasta tasapainon vuoksi pudottamalla madallettu istuinkorkeutta.
paljonko niillä pystyy madaltamaan ?
Kovin kovin tutulta kuulostaa... Mulle kävi viime vuonna Räyskälän radalla täsmälleen samoin, ja päätös ostaa Öhlari syntyi välittömästi. Nyt se on hankittu ja paikallaan, joten ei kunlähti 170 vauhdista nokka arvaamatta kohti taivasta ja sitä seuras tank slapperi joka onneksi ei vienyt miestä ja pyörää mukanaan...
Mitä siinä tilanteessa tapahtu? Töyssyä tiessä vai löitkö pienempää vaihdetta sisään tms.? Millä vaihteella ylipäänsä ajoit? Ei ole mitään vastaavia kokemuksia omasta, tasasesti on menny kun ajatus kun ei oo ollu mitään "häiritsevää" tapahtumaa..niin.. varmuutta kaivataan lisää. Siksi ostankin vekottimeen ohjausiskarin ku lähti 170 vauhdista nokka arvaamatta kohti taivasta ja sitä seuras tank slapperi joka onneksi ei vienyt miestä ja pyörää mukanaan... Tietääpähän nyt varoa sitäkin...![]()
Sitten ku kiihdyttelee rajummin varsinkin epätasaisuuksien yli, niin alkaa kaipailemaan sitä ohjausiskaria. Tohon Gixxeriin pitäs laittaa alkuperäsen tilalle parempi, sillä ei tee juuri mitään. Välillä vetää stonga laidasta laitaanMitä siinä tilanteessa tapahtu? Töyssyä tiessä vai löitkö pienempää vaihdetta sisään tms.? Millä vaihteella ylipäänsä ajoit? Ei ole mitään vastaavia kokemuksia omasta, tasasesti on menny kun ajatus kun ei oo ollu mitään "häiritsevää" tapahtumaa..niin.. varmuutta kaivataan lisää. Siksi ostankin vekottimeen ohjausiskarin ku lähti 170 vauhdista nokka arvaamatta kohti taivasta ja sitä seuras tank slapperi joka onneksi ei vienyt miestä ja pyörää mukanaan... Tietääpähän nyt varoa sitäkin...![]()