Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
??Kandee voidella ne o-renkaat siin tapissa hyvin, vedellä tai miedolla saippualiuoksella. Ettei kuivana survo.
Saattaa hetken vaikuttaa löysältä ja kiertyy helposti mut ku vesi/liuos kuivuu ni tukevasti on kii.
ai joo niihän se oliki..pusas ja kwas oliki tuo emäputki auki.??Kandee voidella ne o-renkaat siin tapissa hyvin, vedellä tai miedolla saippualiuoksella. Ettei kuivana survo.
Saattaa hetken vaikuttaa löysältä ja kiertyy helposti mut ku vesi/liuos kuivuu ni tukevasti on kii.
FJR:n telineessähän tulee se emäputken mutteri mukana, ja teline kiinnittyy siihen pultilla.
XM-satelliittivastaanottimelta näyttää. Radio, sää ja liikennetiedotteet.Ihan mielenkiinnosta kysyisin mikä toi JO-JON näköinen kapistus tossa zumon yläpuolella on jossa lukee Garmin?
onkohan tuo satelliittiradio toiminnas euroopas?XM-satelliittivastaanottimelta näyttää. Radio, sää ja liikennetiedotteet.Ihan mielenkiinnosta kysyisin mikä toi JO-JON näköinen kapistus tossa zumon yläpuolella on jossa lukee Garmin?
Käytännön kokemusta minulla tuosta 0 eli ei haisua onko Suomessa koko lähetyksiä/palvelua tarjolla. Eikös Suomen vastaavat liiku FM-taajuuksilla?
Näin on,oikein siisti paketti.![]()
toihan istuu tohon aika nätisti ?
Tuollaista (linkki) näyttäisi valmistaja ehdottavan mopoosi. Taitaa myyjä tarjota jotakin muuta ratkaisua mitä ko. pulikka on (Part Number 3-10998).Keskustelu on vanha mutta kun itse olen tilaamassa ko. Technimountin telinettä niin kysyisin kumpaa tellinkiä on käytetty sitä vakiota (4.5" varsi) vai M-mallia (2.5" varsi) kun myyjät tarjoaa kumpaakin?
Juu, olisko pdf-luettelo vanha ?!? Pistäppä maahantuojalle kysely?Mielenkiintoista. Baehrin kotisivujen kautta tulee samalla osanumerolla ihan erinäköinen pulikka, jota saa standardikokona ja sitten lisäkirjaimella "M" jolloin se
välitanko on vähän lyhyempi! Hinta tietysti noin tupla.