• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Zumon kiinnitys fjrrään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TKA59
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin kaverilta tommosen paksun gps mötikän (zumo 550).
Nyt tarvitsis fjr väeltä tietoa ,mistä saisi suht koht edullisesti
tuohon ohjauskolmion keskimuteriin tulevan telineen.
Tuohon tankoon en sitä laita,on se sen verran massiivinen paketti tuolla RAM kiinnikkeellä.

Techmountin telineelle pisteet minultakin. Ollut FJRssä 2 kesää ja toimii ok. Tukeva ja fiksun näköinen...

Kiitos teille!

Tilattu on kx-centeriltä tampereelta.Lyhyen mallin sanovat maksaneen 80 eur+postik.noin 10eur. Ei kannata täältä korvesta lähteä itse hakemaan.

Mites ku mulla on tollanen TOMTOM 930. Saaskos senkin kii tuollasella kiinnikeellä? Mulla on FJR ja uus sellanen.

zumo04_copy1.jpg

toihan istuu tohon aika nätisti ?

Kandee voidella ne o-renkaat siin tapissa hyvin, vedellä tai miedolla saippualiuoksella. Ettei kuivana survo.
Saattaa hetken vaikuttaa löysältä ja kiertyy helposti mut ku vesi/liuos kuivuu ni tukevasti on kii.

Kandee voidella ne o-renkaat siin tapissa hyvin, vedellä tai miedolla saippualiuoksella. Ettei kuivana survo.
Saattaa hetken vaikuttaa löysältä ja kiertyy helposti mut ku vesi/liuos kuivuu ni tukevasti on kii.
??

FJR:n telineessähän tulee se emäputken mutteri mukana, ja teline kiinnittyy siihen pultilla.
ai joo niihän se oliki..pusas ja kwas oliki tuo emäputki auki.

mut tukeva silti?
biggrin.gif

niinku tolleen...

zumo02_copy1.jpg

Ihan mielenkiinnosta kysyisin mikä toi JO-JON näköinen kapistus tossa zumon yläpuolella on jossa lukee Garmin?

Ihan mielenkiinnosta kysyisin mikä toi JO-JON näköinen kapistus tossa zumon yläpuolella on jossa lukee Garmin?
XM-satelliittivastaanottimelta näyttää. Radio, sää ja liikennetiedotteet.

Käytännön kokemusta minulla tuosta 0 eli ei haisua onko Suomessa koko lähetyksiä/palvelua tarjolla. Eikös Suomen vastaavat liiku FM-taajuuksilla?
onkohan tuo satelliittiradio toiminnas euroopas?
amerikoissa aika yleinen varuste mopois..eikä edes kalliita kapistuksia.

Radio ei niin kiinnosta, mutta säätiedot jos saisi navin ruudulle näkyviin niin olisi kyllä kätevä homma reissun päällä. Tietäisi vähän miltä puolelta edessä pyörivä ukkosrintama kannattaa kiertää vai pitäisikö suoraan pistää leiri pystyyn.

Tietty kännynetillä voi noita urkkia, mutta ei oo ihan niin kätevää hommaa kuitenkaan.

Keskustelu on vanha mutta kun itse olen tilaamassa ko. Technimountin telinettä niin kysyisin kumpaa tellinkiä on käytetty sitä vakiota (4.5" varsi) vai M-mallia (2.5" varsi) kun myyjät tarjoaa kumpaakin?

Mielenkiintoista. Baehrin kotisivujen kautta tulee samalla osanumerolla ihan erinäköinen pulikka, jota saa standardikokona ja sitten lisäkirjaimella "M" jolloin se
välitanko on vähän lyhyempi! Hinta tietysti noin tupla.

Mielenkiintoista. Baehrin kotisivujen kautta tulee samalla osanumerolla ihan erinäköinen pulikka, jota saa standardikokona ja sitten lisäkirjaimella "M" jolloin se
välitanko on vähän lyhyempi! Hinta tietysti noin tupla.
Juu, olisko pdf-luettelo vanha ?!? Pistäppä maahantuojalle kysely?
Tuo varren pituus on varmaankin makukysymys. Pidemmällä varrella gepsin saa hieman enemmän tankin päälle.

Muuten tuo linkin teline näyttää mielestäni paremmalta kuin nuo luettelon vastavat.
wink.gif

Niinpä
Meni aika hankalaksi, kun ainoastaan valmistajan nettisivulla on se ilmeisesti uudempi malli, muilla löytyneillä kaupataan sitä vanhempaa mallia. Hintapolitiikkakin on niin että iiseintä oli ottaa suoraan Suomesta. Päädyin tallissa vietetyn pohdinnan jälkeen siihen lyhytvartiseen, eli nyt vaan odotellaan että pääsee sovittelemaan.

Back