aarrgghhh.. no ny se sit tapahtui.. sv meni vaihtoon ja keväällä tulee 05 mallia zrx 1200 ELR..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onneksi olkoon.aarrgghhh.. no ny se sit tapahtui.. sv meni vaihtoon ja keväällä tulee 05 mallia zrx 1200 ELR..
Loistavaa!aarrgghhh.. no ny se sit tapahtui.. sv meni vaihtoon ja keväällä tulee 05 mallia zrx 1200 ELR..
Onnittelut!aarrgghhh.. no ny se sit tapahtui.. sv meni vaihtoon ja keväällä tulee 05 mallia zrx 1200 ELR..
Onnittelut!aarrgghhh.. no ny se sit tapahtui.. sv meni vaihtoon ja keväällä tulee 05 mallia zrx 1200 ELR..
Onnia!aarrgghhh.. no ny se sit tapahtui.. sv meni vaihtoon ja keväällä tulee 05 mallia zrx 1200 ELR..
Kiinnostuksen taso riippuu hinnoittelusta. Paljonkos olet sillä ajanut ja mitähän toi maksais... ?Mulla vois tuo Devil Trophy (irrotettava db-killer) olla myynnissä jos ihan oikeeta kiinnostusta löytyy. Tekis mieli Akra SP putkistoa...
Kyllä se Kawasakilta kuulostaa. Pitää rouheempaa rouskutusta ja murinaa kuin muut jaappanilaiset. Itse pääsin livenä kuulemaan vierekkäin kesällä omaani ja tonnista Yamaha Fazeria. Melko lailla möreempi ja äänekkäämpi oli Kawa, vaikka ei tietysti niin kova, etteikö se avoimella putkella paranis.
![]()
Oman pyörän mittari on näyttäny parhaimmillaan 235km/h ja oli erittäin vakaa, mutta kait se vielä tuostakin pikkasen kovempaa menee jos uskallusta riittää... Mulle tosin riittää nuokin huiput hyvin. S-malli kulkee varmasti paremman katteensa ansiosta vielä vähän kovempaa. (Jopa lähes 250km/h on mitattu S-mallille)arg.. hyvä.. lisää löylyä kiukaalle, ja kuume nousee... mitäs ottaa huippuja noin mittarin mukaan? entäs miten nopeudet suunnilleen eri vaihteilla, olen lukenut jostain muistaakseni että 5. olis melkoinen loikkari?