• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
4tuoppi sanoi:
ZRX on katupyörä ja katupyörän jousituksella varustettu. Eli lyhyehköt joustovarat ja kovahko. Kyllä ne routaheitot tuntuu kokonaisvaltaisesti läpi. Jousituksen säädöt kannattaa käydä läpi ehdottomasti.

Jos kuiteskin epäilyttää, niin suosittelen ottaan takapään ilmaan ja tarkistaan takapyöränlaakeroinnin ja muutkin paikat, jos olisikin jotain väljää jossain. Takahaarukan laakeroinnin luulisin kestävän kyllä huomattavia km määriä. Ja voihan niitten iskarienkin vaimennus olla parhaat päivänsä nähneet.

Säädin jousitukset ohjekirjan mukaan aikaisemmin. Nyt kiristin esijännitystä yhden askeleen takana ja pari viiva edessä mikä kyllä paransi tilannetta.
Pyörän laakerit ovat kunnossa, enkä huomannut väljyyttä takahaarukassa.

sikiviki sanoi:
Eli lihiskierrokselle sit mukaan vaan. Näyttäis sun peli olevan iskussaan taas.:thumbup:

Yes. Lihiskierroksella oli kax REXIi mukana, ja yx tuli Nikkilässä vastaan kun tultiin takas josku viiden maissa. Kukahan mahto olla? Joku täällä kirjoitteleva?

Soon jännä juttu kun oppositio tai joillakin motoristeilla se on hallitus, joka sanoo miten ruohonjuuritasolla pitää toimia.

Sama juttu myös minulla. Ei mennä laittamaan kesäautoa silloin kun haluaa. Pitää olla päätä silittämässä kotona. Stana!

Noh,

Ei niitä hallituksen jäseniä ilmankaan voi elää.

Mä otan kanssa kohta tuon mustan surman ulos talvipesästä ja sitten voisin lähteä ihastelemaan Rexejä, kun tulee seuraava kierros jonnekin.

-Hessu-

hessu75 sanoi:
Soon jännä juttu kun oppositio tai joillakin motoristeilla se on hallitus, joka sanoo miten ruohonjuuritasolla pitää toimia.

Sama juttu myös minulla. Ei mennä laittamaan kesäautoa silloin kun haluaa. Pitää olla päätä silittämässä kotona. Stana!

Noh,

Ei niitä hallituksen jäseniä ilmankaan voi elää.

Mä otan kanssa kohta tuon mustan surman ulos talvipesästä ja sitten voisin lähteä ihastelemaan Rexejä, kun tulee seuraava kierros jonnekin.

-Hessu-

Hulksterin kanssa vähän juteltiin, et jos jotain reximiitinkiä jossain vaiheessa yrittäis järkätä. Palaillaan aiheeseen hieman kesemmällä.

Nii ja pojjaat. Teillä on ihan väärä taktiikka ton hallituksen/opposition kanssa. Mä laitan tylysti outlookiin kalenterivarauksen, et sillon ja sillon on sitä ja tätä. Noo roplem. Tokihan se vaatii semmosta jatkuvaa pientä hellittelyä, mutku osottaa, et on aina niiin mukava, kun välillä pääsee ihan isseseen/kaverien kanssa ulkoileen, niin vot.:dunno:

Mistä sais etuvilkkujen kiinnityskumit 1200s malliin, onko jossain netissä kenties myynnissä. Hävetti ajella kun lamppu roikkui lähes johtojen varassa.. nyt se on paikoillaan mut kumi on poikki ja uusi pitäis saada. En oo kaatunut vaan vilkun kumit on hapertuneet ja kun tota peittoa kokoajan laittaa niin se jää vilkkuihin väkisin aina hiukan kiinni irroitettaessa.

Kai se on sitten vaan ostettava tollaset kumit ja pikkuvilkut kun ei noita alkuperäisiä kumeja millä tulee kiinni siihen katteeseen näköjään mistään löydy. Vilkun laseja jne. on myynnissä mut ei tota kiinnike kumia.

Se viime talvena teettämäni penkki muuten osoittautui erittäin liukkaaksi materiaaliltaan ja tilasin sellaset triboseatit kummankin perseen alle, oman ja kyytiläisen. Voin lämpimästi muuten suositella triboseatia, ei liu-u liusu? (miten kirjoitetaankaan..) ajossa tai jarrutuksissa kyllä sitten yhtäkään. Pystyy ajamaan jotenkin jalat paljon rennompina, ihan hemmetin hyvä ostos.

Just tuli näppikselle... Siis.. Kahvit! Kahvit tuli näppikselle!

Woe poijjaat. Nyt alko taas poltteleen Rexi. Miksi mä myin mun "Kaalimadon" pois. Miksi?

Huomasitteko takajarrun työsylkyn "nestesäiliön"? On kevyt.

Taitaa rakentaja saada asiakaskuntaa ZRXOAn sivuilta tällä mainostempulla. Miksei täältä myös.

Aika pitkälle samoja modeja mitä suomalaisessa mopolehdessä se projekti. Astetta pidemmälle vaan viety.
Muzzyn palikkaa motissa selkeesti. Big bore kittia ja sen semmoista.

Jännä miten keulasta tulee hyökkäävämpi, kun laittaa USDn ja kliparit.

Kyllä se Rexi vaan on komia, kun jalostaa.

Jeps, kakkos jaksoa odotellessa.

-Hessu-

tollanen usd keula vois olla kyll kova sana. onkos jollain hajua mikä vehje vois olla sopiva elinten luovuttaja? zzr1400? koko paketinhan sinne joutuu vaihtamaan kolmiot vanteet jarrut. ZX9R keulaa ne taitaa tuolla maailmalla sinne sovittaa

Viimeksi muokattu:
Jeps,

9R: n keula taitaa olla se yleisin. Myös on muutamia 10R radiaalijarrullisia laitettu. Onko sitten keula liian matala, en muista.

-Hessu-

Anteeksi välihuuto OT.

Onko sulla hulkster kuvaa siitä sun kypärästä lopullisessa kuosissa? Olisi mukava nähdä se.
+ jos ois kokemuksia jakaa maalausprosessista.

kypärä ei oo viel valmis. kaverin kiireiden takia. itse siis maalasin päävärin ja lakan. kaveri sit viimeistelee pennesselin kanssa. viikonlopuksi lupaili valmista. kun sen saan niin pistän kuvaa jakoon lisää. ei siinä kummepia temppuja ole hioo pinnan sileäksi suojaa kunnolla pinnat mihin ei maalia halua tässä kohtaa itse laiskottelin ja maalia on missä sattuu. sit vaan ohutta kerrosta maalia päälle riittävän monta kerrosta sit antaa kuivua kunnolla ja lakkaa perään. muutama kerros lakkaa ja sit veden kanssa hioo appellsiini pinnan pois ja uutta laakkaa kerros pari päälle. joka lakkakerroksen välissä hioo mattaus tyynyllä pinnan. tässä pikku maistianen
375093_10201136993849685_746864267_n.jpg

Back