Tällaista olen kattellut...
Mutta hinta hieman hirvittää. Noh, ainahan sitä kattella saa...
Hinta voi hirvittää, mutta tuon merkin pyyntihinnat ovat tulleet rajusti alas vaikka kolmen vuoden takaisesta. Ja olet varmaan huomannut ettei esimerkiksi katsomasi pyörän hinta juurikaan laske seuraavan kymmenen vuoden aikana. Ja lähelle tuota hintaluokkaa menevät kaikki halvimmatkin HD:t jotka ovat ajokuntoisia ja siinä kunnossa ettei tarvitse heti maalauttaa ja ehostaa. Ilman sen suurempaa fanaattisuutta sanoisin, että kannattaa harkita. Rexistä ei olisi kuitenkaan kannattanut luopua

Sen olen jo huomannut, että HD:n kohdalla vuosimallilla ei ole harrastajien joukossa mitään merkitystä. Pyörän tyyppi, malli ja mahdolliset muutokset merkkaavat enemmän. Niin ja osia ja tarvikkeita on saatavilla aivan käsittämättömän paljon ja suhteellisen nopeasti. Jouduin itse mm vaihtamaan kytkimen painelaakerin mistä soitin yhtenä iltapäivänä Loimaan edustajalle, seuraavana aamupäivänä laakeri oli minulla ja ennen päivällistä kytkin oli kunnossa. Vrt odtin Sumekolta yhtä kytkinkopan pulttia yli kuukauden. Suosittelen jos vaihtelua kaipaa. Ja älkää rexerit nyt vetäkö poroja nokkaan, olen mukana edelleen Rexin omistajana ja siitä pyörästä en hevillä luovu.
no nimenomaan tuo vaihtelun kaipaaminen kun on meikäläisen ongelma...totta sekin että hinta pysyy tuossa merkissä paremmin kuin muissa.
Tuo pyörä on kyllä kaunis, mutta en ole koskaan moista vempainta ajanut, minkähänlainen mahtaa olla kurvailla?
Pitäis varmaan jostain tonkia koeajoon vehje.
Menis tosin ajovermeetkin vaihtoon, ei taida ihan vanha potta sopia tyyliin. Jotain positiivistakin (huom Jarijii!!) ei tarttis ketjuja rasvailla...
nojoo, tämä on vasta haaveiluasteella.