Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tönärillä laitoin kun uuden takasen asensin... hienosti taittuu mutkaan ja etupää muuttui totaalisesti öljyjen vaihdon yhteydessä... suosittelenTarkastappa toiseenkin kertaan että pyörälinja suorassa,sitä kun ei noin käännettynä pysty merkeistä tarkastamaan,käynyt niinkin ettäRexi kunnossa ja uusi takanen sekä epäkeskot käännetty, pakko lähtee heittää kiesit![]()
takanen mennyn ennenaikojaan sileeksi,kerroppa miten käyttäytyi
uusilla "säädöillä.
Mullakin sama projekti edessä. Pistän samalla Öhlinssin jouset ja öljyt eteen.Mico,
Mitä työkaluja tarvitsit, kun avasit etupamput?
Kattelin korjaamokäsikirjaa ja siellä oli vaikka millaista hilavitkutinta, että sai auki ja stefat vaihtoon.
-Hessu-
Kiitos! Laitoin sulle privaa..Laita mailiosoite tulemaan niin eiköhän löydy molemmat 1100:n ja/tai 1200:n manuskat...
Sain ladattua tiedostot, kiitoksia paljon!Isoja tiedostoja lähettää, mutta voit ladata ne täältä.Kiitos! Laitoin sulle privaa..Laita mailiosoite tulemaan niin eiköhän löydy molemmat 1100:n ja/tai 1200:n manuskat...
...ja tuo öljynvaihto pumppuihin on todellakin vaivan arvoista!
Mulla keski 200km mutkaa kun alkoivat tihkuttaa läpi ja jarijii osasi kertoa, että joku oli päässyt jopa 1,5kk noilla...Sain ladattua tiedostot, kiitoksia paljon!Isoja tiedostoja lähettää, mutta voit ladata ne täältä.Kiitos! Laitoin sulle privaa..Laita mailiosoite tulemaan niin eiköhän löydy molemmat 1100:n ja/tai 1200:n manuskat...
...ja tuo öljynvaihto pumppuihin on todellakin vaivan arvoista!![]()
Mainitsit tuossa aiemmin, että tarvike-stefojen kanssa oli ollut jotain ongelmaa... Minkälaista? Eikö ne pitänyt ollenkaan vai oliko lyhytikäisiä?
Käyn hakemassa huomenna alkuperäiset!Mulla keski 200km mutkaa kun alkoivat tihkuttaa läpi ja jarijii osasi kertoa, että joku oli päässyt jopa 1,5kk noilla...Sain ladattua tiedostot, kiitoksia paljon!Isoja tiedostoja lähettää, mutta voit ladata ne täältä.Kiitos! Laitoin sulle privaa..Laita mailiosoite tulemaan niin eiköhän löydy molemmat 1100:n ja/tai 1200:n manuskat...
...ja tuo öljynvaihto pumppuihin on todellakin vaivan arvoista!![]()
Mainitsit tuossa aiemmin, että tarvike-stefojen kanssa oli ollut jotain ongelmaa... Minkälaista? Eikö ne pitänyt ollenkaan vai oliko lyhytikäisiä?![]()
Kuitenkin, alkuperäiset huomattavan tukevampaa tekoa vaikkakin nuo ostamani tarvikestefat myös kaksijousisia. Hintaeroa näillä oli peräti euron luokkaa![]()
No joo...Riittää riittää uskonhan minä vähemälläkin![]()
Se menee Jari silleen, et piukka on piukka, mut ei oo väljän voittanutta.Kaveri avuksi helpottaa kummasti kun itse noita olen joskun
"raivonnut" paikoilleen olen käyttänyt kumi/muovi huuloksiin
liukastetta helpotta hommaa hieman,useinkaan noissa ei muutamaa millä suurempaa toleranssia ole,sanotaan että piukka on parasta,
tiedä tuota sitten miten asian laita on.![]()