• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
millä maalilla nuo on värjätty
Mustasta purkista 2-k maalia..
Sillä kyselin kun aikoinaan maalasin eräät etupumput Maston:nin
spreyllä,jälki oli hyvä mutta kestävyys ei,seuraavalla kerralla
toisen etupään maalaukseen pistin lisäksi värinpäälle vielä lakkaa
ja johan rupesi toimimaan,mutta eiköhän tuo 2-komponentti ole jo  
"kovempaa"
Rexin esi-isin omistajana saanen anteeksi kirjoitteluni tällä kunnianarvoisalla palstalla
cool.gif

Kuulin, ettei kilikalimaali ei pysy kunnolla etenkään alumiinissa ilman pohjamaalia. Sen kuuluisi olla ns. happomaalia ja lähimmäksi osuu Auto-K:n ruosteenestopohjamaali. Sitä ja muita maaleja (mm. Kawan wihreää) olen ostellut täältä: http://www.hlgroup.fi/fi/automaalit/spraymaalit/

Ostin muuten Rietziltä ´98 Rexin perän. Oli ollut mustassa mopossa kiinni, kenenköhän lienee ollut ja miten on käynyt. Keulasta oli kasassa pyörä.

millä maalilla nuo on värjätty
Mustasta purkista 2-k maalia..
Sillä kyselin kun aikoinaan maalasin eräät etupumput Maston:nin
spreyllä,jälki oli hyvä mutta kestävyys ei,seuraavalla kerralla
toisen etupään maalaukseen pistin lisäksi värinpäälle vielä lakkaa
ja johan rupesi toimimaan,mutta eiköhän tuo 2-komponentti ole jo  
"kovempaa"
Rexin esi-isin omistajana saanen anteeksi kirjoitteluni tällä kunnianarvoisalla palstalla
cool.gif

Kuulin, ettei kilikalimaali ei pysy kunnolla etenkään alumiinissa ilman pohjamaalia. Sen kuuluisi olla ns. happomaalia ja lähimmäksi osuu Auto-K:n ruosteenestopohjamaali. Sitä ja muita maaleja (mm. Kawan wihreää) olen ostellut täältä: http://www.hlgroup.fi/fi/automaalit/spraymaalit/

Ostin muuten Rietziltä ´98 Rexin perän. Oli ollut mustassa mopossa kiinni, kenenköhän lienee ollut ja miten on käynyt. Keulasta oli kasassa pyörä.
Tuleeko Rexin perä sun vanhukseen kiinni..

Lappis: Kyllä se on jo sovitettu ELR:rään. Aika pienellä työllä se sopi loppujen lopuksi. Ajattelin puolihimmeää "harjattua" loppusilausta sille vielä tehdä ja pultata paikalleen. Höpinää siitä täällä:

http://www.ckcf.info/forum/viewtopic.php?f=5&t=3887

Jarijii: En käynyt Halikossa. Kuulin vinkin siitä, soitin ja ostin sen ennen kuin hän oli edes ehtinyt purkamaan sitä Rexiä.

Mitään uutta paidoista? Eli onko jonkun huppari tullut jo perille? Rahat kyllä lähtivät jo aikaa sitten... ...mutta onhan sinne ankkalinnaan kai pitkä matkakin.

Tänään tuli mun postilaatikkoon. Ihan magee, XL oli just oikee koko mulle. Siinä on vaan "vääränkätinen" vetskari, heh, joutuu oikeen ajattelee kun sen vetäsee kiinni. : )
Että varmaan huomenissa tai lähipäivinä tulee muillekkin.
Sit joku ( Hessu? )vois lähettää Dallasille sellasen yhteiskiitosviestin koko porukalta. Tai laittaa sinne ZRXOA:n keskustelusivulle.

Paita tuli, väärä malli... tilasin vetoketjullisen ja XL - koon hiat tuntuvat turhan jämpteiltä. No, kai sille jotain käyttöä löytyy.
biggrin.gif

Kas, huppari tuli, ja tietysti heti seuraavana päivänä kun aloin sitä täällä kaipailemaan. Vetoketju on tosiaan väärällä puolella  
tounge.gif
, mutta metallia kuitenkin. Vaikuttaa muutenkin laadukkaalta. Näytän ihan bomberilta se päällä. Hah, todellisuutta vääristävä vaatekappale!  
biggrin.gif

Jeps!
Vermeet tuli ja näyttäs oikeen asiallisilta.
Rouvalle ässä on ihan sopiva.
(Olin oikeesti tilannu kummipojalle, joka on 9-v. mut ei tuo eukko taira luopua siitä).
Vetskari on aika jännä, mutta kait senkin oppii ajan kanssa.

Ittelle tuli äksällä, ja oon 184 pätkä.
Hihat o just ja lahkeet ehkä hiukka pitkät.
(Ollaankos me tultu jo sieltä puusta alas, häh?)

Terveisiä kaikille "pomppereille"!

Ja se kesä tulee...  AINA!

Siis, ei voi olla totta!

Kun "kerrankin" on aikuisten oikeesti tullin rajojen ali tuo summa ja tavara ei ole mitään räjähtävää tai muuta tajunnan laajentavaa, niin JÄÄ VITU TULLIIN. Ei stana!

Rahteineen tosiaan alle 40€. Pitäis tulla suoraan himaan.

Tää on vittuilua ihan selkeesti. Onko täällä joku homo tullivirkailija mopoharrastaja, häh? Nyt kyrsii.

Noh, tänään ma 16.02. käyn hakemassa omani pois Tullin kuivapillujen luota. Sori mun kielenkäyttöä, kyrsii edelleen.

-Hessu-

Joo,

Mulla kanssa ja oli siksi jäänytkin Tulliin. Näin nämä Tullin tädit kertoivat minulle.

Mutta, kun näytin Paypalin kuitin, niin paketti luovutettiin minulle ilman mitään paperisotaa ja lisärahan antamista.
Homma hyvä.

Laitoin Dallasille kiitosviestin ja ZRXOAn sivustolle kaikilta meiltä yhteisen kiitoskirjeen.

Pikkusen lupailin, että voisimme yrittää ottaa ryhmäkuvan hupparit päällä keväämmällä ja mopot kanssa kuvissa.

-Hessu-

Mitäs meinaat Lappis,kun pistät nuo kaikki maalatut osat kiinni
pyörään,käykö niin jotta rupeaa silmä "sairastamaan" kun runko maalamatta,eipä sitä runkoa kylläkään onneksi paljoa näy,näkyviin
osiin rutkasti vahaa päälle ja hyvä tulee.
Runko on kyl hyvässä maalissa, mut moottori tekis mieli maalata... No jos sit ens talvena. No joo ens talvena rakennetaan toivottavasti jotain muuta mopoo...

Ai niin, ja pitää taas mainostaa tota Kawa tapahtumaa Jkylässä. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Suunnitellaan jonkinlaista yhteisreittiä sit lähempänä.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ketkä kaikki on Micon, minun ja käsittääkseni Jarin kanssa lähdössä tonne Jyskälän Kawa meetingiin? Tai ainakin edes harkinneet.

Back