Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehee, sun pitää tehdä kuten SenioRR ja lisätä iskutilavuutta roimasti. Laita alle joku kunnon kruiseri vaikka Merchin isoimmalla koneella. Se olis niin sun juttu... NOT!kun tulee pyörän kuutiomäärä viestejä täällä
täyteen,niin se on meikäläiselle sitten Toijala,saas nähdä miten käy.
Eiks noi ole jo tullut 1052ccKoetetaan pitää täällä tuo taso ylhäällä,vaikkakin olen sanonut
aikapäiviä sitten että kun tulee pyörän kuutiomäärä viestejä täällä
Joo, mäkin sain vahvistuksen ja Dalilta viesti:Väliraporttia ZRXOAn viestiketjusta, koskien huppareita:
Dal kirjoittaa: "BTW: TEN of the orders were from Fins. (That'd be
rex riders in the land of Fins. I like them boyz IANHKW".
Tänään menee/ meni diili umpeen ja saimme hupparit, kun tuli yli neljäkymmentä tilausta.
Pelkään vain pahoin, että emme saa niitä ennen messuja. No, katotaan...
-Hessu-
Duunissa meidän taiteilia maalarille näytin kuva et tuollaista...Mitä muuta maalautit??![]()
Mustasta purkista 2-k maalia..millä maalilla nuo on värjätty
No niin. Nyt kerrankin ajoissa asialla. Eli vuoden ekaa ZRX miitinkiä olis suunnitteilla. Jos kelit suinkin suovat, niin 18-19 tai 25-26 huhtikuuta sopis ainakin minulle. Tuossa näyttäis olevan tulossa myös yleinen Kawa miitinki 2.5. Jämsää joku ehdotti ja minä laitoin et mulle ainakin sopii, miksei sinnekin vois porukalla mennä. Pankaa mietintämyssyyn.Kiiltävänä varmaan näyttävämpi kuin alkuperäinen matta![]()
Laitetaan näin ajoissa ajatus alulle, miten meeting tuossa huhtikuun puolivälin tietämissä?![]()