• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli sitten tilattua kaksin kappalein.
buttrock.gif
buttrock.gif

Vastaus tilaukseeni oli, että 8 puuttuu vielä kokonaismäärästä ja 3 vielä tilattu sen jälkeen joten eiköhän tääsä saada rexerit puserot jo messuille
buttrock.gif

No mäkin sitten tilasin yhden. Toivottavasti homma pelittää, että saadaan hianot hupparit.
062802jumpie_prv.gif

Perjantaina oli jo yli 40 hupparia tilattu. Huomenna maanantaina sulkeutuvat tilaussivut ja Dal tilaa hupparit painosta. Kuka vielä aikoo tilata, hopihopi!
smile_org.gif

Väliraporttia ZRXOAn viestiketjusta, koskien huppareita:

Dal kirjoittaa: "BTW: TEN of the orders were from Fins. (That'd be
rex riders in the land of Fins. I like them boyz IANHKW".

Tänään menee/ meni diili umpeen ja saimme hupparit, kun tuli yli neljäkymmentä tilausta.

Pelkään vain pahoin, että emme saa niitä ennen messuja. No, katotaan...

-Hessu-

Väliraporttia ZRXOAn viestiketjusta, koskien huppareita:

Dal kirjoittaa: "BTW: TEN of the orders were from Fins. (That'd be
rex riders in the land of Fins. I like them boyz IANHKW".

Tänään menee/ meni diili umpeen ja saimme hupparit, kun tuli yli neljäkymmentä tilausta.

Pelkään vain pahoin, että emme saa niitä ennen messuja. No, katotaan...

-Hessu-
Joo, mäkin sain vahvistuksen ja Dalilta viesti:

Arto
Thank you for your reservation for your Hell Yeah Hoody.

I'll be placing the order this coming Monday.

I'll try and keep you posted.

You Fins rock.
Dal

Eli tuloillaan ovatten ja mahd infoakin tulee.

/Arto

P.S ja Tuohon Jarin kirjoittelujuttuun. Mä oon vaan hallituksessa, en niin kauheesti tsekaa mitä täällä missäkin kirjoitellaan. Olen toki samoilla linjoilla, eli asialinjoilla munkin mielestäni noin suurin piirtein pitäis pysytellä, ja suoranaista panettelua tai ihan tahallista asioiden vääristelyä ei saisi esiintyä. Tuolla on sit toi paskanjauhantaa osio, jonne voipi sitten laittaa lähestulkoon ihan mitä vaan, mutta muilla palstoilla pitäis olla suht asiallisia. Toki aina jotain pientä leukailua ja ns. sisäpiirijuttua löytyy joka paikasta, mutta se sallittakoon, kaikki varmaan tuolloin ymärtävät mistä on kysymys. Messuja ja kevätta ja vaikka mitä odotellessa..... T: Arto
bowdown.gif

Tänään tuli otettua öljypohja pois, kun joku= minä oli vääntänyt propun kierteet paskaks.. Eipä ollut kovin kummoinen homma, putkisto ja pohja pois, kesti noin vajaa puol tuntii...

Maalttavat osat ollut maalarilla jo reilun kuukauden...  Eikä vieläkään valmis  
blush.gif

Taitaa taas alkaa talven yksin puhelut  
wink.gif
Öljypohjan sain maalarilta ja tuli siihen myös tehtyä kierteen isommalle propulle.

KG-771.jpg

Kiiltävänä varmaan näyttävämpi kuin alkuperäinen matta
wink.gif

Laitetaan näin ajoissa ajatus alulle, miten meeting tuossa huhtikuun puolivälin tietämissä?
062802moto_prv.gif

Kiiltävänä varmaan näyttävämpi kuin alkuperäinen matta  
wink.gif

Laitetaan näin ajoissa ajatus alulle, miten meeting tuossa huhtikuun puolivälin tietämissä?  
062802moto_prv.gif
No niin. Nyt kerrankin ajoissa asialla. Eli vuoden ekaa ZRX miitinkiä olis suunnitteilla. Jos kelit suinkin suovat, niin 18-19 tai 25-26 huhtikuuta sopis ainakin minulle. Tuossa näyttäis olevan tulossa myös yleinen Kawa miitinki 2.5. Jämsää joku ehdotti ja minä laitoin et mulle ainakin sopii, miksei sinnekin vois porukalla mennä. Pankaa mietintämyssyyn.

Back