• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä kustansi vedot ja säädöt Espoon Dynostarissa?

Pitäis oma viedä kanssa kohta, kun pitää nuo ZRXOAn kautta hommatut Keihinin FCRrät säätää kohilleen.

Toivon samoja tuloksia kuin Sikivikillä  
062802moto_prv.gif

-Hessu-
Multa otti 250€ johon sisälty kaikki. Mielestäni ei paha hinta.

Haa. Syttypyörät vihdoinkin Ted:llä toimituksessa. Tilasin just yhden. Hinta 45$. Smaan pakettiin tulee yx toinenkin kilke joka semin makso 45$ sit postikulut. Paypalin konversion mukaan hintaa postikuluineen 71€. Nyt vaan innolla odottelen postin nopeutta/hitautta. Factoryn suutinsatsi tuli alle viikossa tullipostiin.

Hitto kun muistanut mainita, että laittaa yksityisenä sulle sen paketin tuo Ted.
Näin mä tilaan Tedilta aina.

Olisit säästynyt tuosta Tullista kokonaan.

Nyt sulle tulee jotain 15€ tms tullia tuohon 71 euroon.

Vastaisuuden varalle, sano aina, että lähettää yksityisenä. Lähes kaikki mun paketit tulleet ok.

Tooottakaaiii kaikki mun paketit on olleet alle sen tullirajan, juu juu.

-Hessu-

Hitto kun muistanut mainita, että laittaa yksityisenä sulle sen paketin tuo Ted.
Näin mä tilaan Tedilta aina.

Olisit säästynyt tuosta Tullista kokonaan.

Nyt sulle tulee jotain 15€ tms tullia tuohon 71 euroon.

Vastaisuuden varalle, sano aina, että lähettää yksityisenä. Lähes kaikki mun paketit tulleet ok.

Tooottakaaiii kaikki mun paketit on olleet alle sen tullirajan, juu juu.

-Hessu-
No pahus. No ei tohon taida tullia tulla, mut alvi taitaa lävähtää. Siitä mun Factoryn satsistakaan ei menny tullia, vaikka oli arvoltaan enemmän. Mut pitää muistaa ens kerralla pyytää privaattina, jos jotain tilaa. Kiitti vinkistä.
bowdown.gif

Noniin arvon veljet ja sisko. Olisko aika suunnitella loppukesän/alkusyksyn ZRX tapaamista?? Milloin kullekin mahdollisesti sopisi?? Laitan oheen parit ehdotukset:
la 6.9-08
la 20.9-08
la 27.9-08
Noi lauantait sopii näillä näkymin minulle. Toki noiden jälkeiset sunnuntaitkin passaa, vaan toi lauantai olis muuten vaan parempi päivä.

Hmm... *plärää kalenteria*
...tuossa on kaverin häät, tuossa olen Italiassa.
Jee, 27.9. sopisi. Uskomatonta mutta totta.

parolan mp-museo ja panssarimuseo kuulostaisi hienolta. kerran yritin panssarimuseoon, vaikka ohi olen ajanut sen sata kertaa, niin tietysti siellä oli just silloin joku yksityistilaisuus. aattelin, että pitäkää tankkinne. hehiö.

tosin en tiedä työvuorojani vielä ihan tarkalleen tuolloin. jos käy niin käy ja käyhän se kawa kuitenkin, vaikkei olekaan rexi.

OK. Hienoa. Katotaan mitä muut vastailee. jaakkis vastas tuolla MSN palstalla tälleen:
Hepskukkuu täältä vesisateesta....

Mulle sopii 20 ja 27.09. Kuudennesta päivästä en ole aivan varma, koska emäntä ei ole antanut vielä ohjeita ko. viikonlopusta.

- jaakkis -

Mä olen toooooosi tylsä ihminen.
sad_orig.gif

Minä nimittäin laitoin kawan jo seisontaan, v*****i maksaa nuita vakuutusmaksuja joita aina vaan sateli postilaatikosta varmaan JOKA PÄIVÄ. H******tti.

Ikävänä ihmisenä ennustan että tuolloin 27.9. sataa vettä kuin sanonko mistä, joten taidanpa jättää väliin ja ajella kauramoottorilla.
033102bebe_1_prv.gif

Mutta menkää te, ja pitäkää hauskaa, olen hengessä mukana....
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Ja täällä saa pistäytyä, keitän kyllä kahveet.

(.........noooooh, jos aurinko paistaa täydeltä taivaalta, äkkiäkös sitä vakuutusyhtiöön soittaa..........
wink.gif
)

Back