Sitä se teettää kun järki voittaa tunteen....On se kyllä kaunis!
En tiedä mikä on mennyt,kun on alkanut isoa Suzukia mieli tekemään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä se teettää kun järki voittaa tunteen....On se kyllä kaunis!
En tiedä mikä on mennyt,kun on alkanut isoa Suzukia mieli tekemään.
mä en ala......ens kesänä kaatuu meinaan mettää......tie vieläkin jäässä aina postilaatikolle saakka eli n 150m ku ei aurinko ole päässyt sulattaa.Ajokausi korkattu kylmää oli![]()
Joko mennään,eli se kuuluisa joku vois kerätä sopivia päivämääriä kokoon...Hei kundit ja gimma! Milloin mennään saunomaan Karin luo?![]()
Kohta pitää suunnitella eka kokoontumisajokin...
No voihan pärkkele sentään kun huomasin tän vasta äsken! Kyllähän mä olisin mopokaupoille lähtenyt! Ja sumpille kans. Ja käväsinkin jokirannassa röökillä ihan synttäreitten ja ajokauden avauksen kunniaksi! Tilaa oli..(mun pyörä oli ainoa parkissa) Jos keskiviikkona on vielä hyvä keli, niin pääsetkös jokirantaan?Tänään kaivoin ajovarusteet esille ja onhan se pyörä huomenna ajoon haettava. Hiljaiseloa vietetty pyörien suhteen koko talvi. En edes aikaisempien vuosien tapaan käynyt katsomassa pyörää talven aikana, no messuilla sentään tuli käytyä.
Mitenkäs Senio oletko Turussa huomenissa tulossa käymään? Olis kiva nähä mies ja uudistunut Bob. Vois juoda sumpit ja käväistä parissa paikallisessa mopokaupassa toteamassa koeajoarsenaalit...niin myönnettävähän se on, että vaihtokuume se on minuunkin tarttunut.![]()
Niin, SenioRR; Toivotellaan: Onneks olkoon, ettei jää ihan viime tippaan.ihan synttäreitten ja ajokauden avauksen kunniaksi!