• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pikkuzetaan 45 takaratasta olisin tilailemassa, aikaisemmin löysin monestakin paikkaa mutta nyt kun olisi tarvetta en tahdo löytää mistään, auttakaa tietämätöntä
sad_orig.gif

Tunnustaako joku täältä ajelevansa valkosella 04-06 mallisella tsetalla Oulun suunnilla? Tossa kuukausi takaperin oli liikennevaloissa vierellä. Oli aikasta namun värinen, uutena ei oo tainnu tollasena saada?

Pakko kai se o tunnustaa..
biggrin.gif
04 akran koko putkella ja powercommanderilla.. maalautettu valkeaksi jossa hieman sinistä hilettä päällä.

Tervehdys Zeta kuskit!

Aikoinaan etsin entiseen Zetaani vaihdenäyttöä ja semmoista ei tuntunut löytyvän. Mutta nyt semmoinen olisi tarjolla täältä.

Hello Jarmo,

Just an update - we'll have the new GIpro model released very soon, and it
will work with your bike.
It has a nice, small display. Installation is simple plug-n-go.

Please let me know if you are interested in final testing and get the unit
at special price: 59 EUR (US $75) shipped.

Kind Regards,
/Norbert
HealTech Electronics

Kerroin Norbertille, että en valitettavasti enää omista Zetaa, mutta kiinnostuneita varmasti löytyisi testaamaan produktia. Norbert antoi luvan antaa yhteystiedot, mutta luonnollisesti mainitsi, että tuohon hintaa ei pysty kaikille sitä tarjoamaan.

Hi Jarmo,

Thanks for the response and enjoy your Suzuki!
Well, we have products also for Suzuki
smile_org.gif

Please pass this info to other Z riders - but it's important to note that we
are looking for only a few riders to test the new product on this market. We
do NOT want to undersell our distributors and dealers.

Thanks,
/Norbert

Ja tästä mailiosoitteesta saapi kaveria tavoitella info@healtech-electronics.com

Ja jos joku tuolta moisen tilaa, niiin olisi varmaan hyvä infota esim. tässä ketjussa muita, niin ei sitten spämmätä Norbertia hirveästi  
biggrin.gif

-Jarmo-

Mahtaakohan mistä johtua -05 zeta, kylmänä kun käynnistelee niin tuppaa savuttamaan aika kovasti (omasta mielestä liikaa), mutta lämmetessä savutus lakkaa. mistä tälläinen voisi johtua koska pyörälle ei ole tehty mitään tekniikkaan liittyen.
Kesällä näin voimakasta sauhutusta ei mielestäni ole koskaan ollut.
Tuprutteleeko teillä kuinka kovasti?

Tätä mieltä mäkin olin mutta entäs kun pyörä on ollut lämpöisessä tallissa ja aina vaan sauhuttelee kylmänä
smile_org.gif

kukaan touhunnu usd keulanvaihtoa zetaan?ulkomaan sivuilla nuita on löytyny mutta onko kellään omakohtaista kokemusta miten tosta selviää vähimmällä vaivalla.vissiin tonnisen kolmiot pitää hommata mutta pumppujen/jarrujen ym.kans onki sitte useampia vaihtoehtoja mitä lätkiä paikolleen..kokemuksia ja hyviä vinkkejä otetaan vastaan kiitos..

kukaan touhunnu usd keulanvaihtoa zetaan?ulkomaan sivuilla nuita on löytyny mutta onko kellään omakohtaista kokemusta miten tosta selviää vähimmällä vaivalla.vissiin tonnisen kolmiot pitää hommata mutta pumppujen/jarrujen ym.kans onki sitte useampia vaihtoehtoja mitä lätkiä paikolleen..kokemuksia ja hyviä vinkkejä otetaan vastaan kiitos..
Tässä ketjussa ainakin pari kertaa tuota on pohdittu. Z1000:n kolmiot. Etuputkista käy tietysti Z1000 tai 636:n, mutta ei järkee laittaa Z1000:n kun ne ei kovin hyvät ole.
Jarrujen valinta ja sovitus etuputkien ja vanteen mukaan...
Itse jätin aikanaan tekemättä kun hintaa olis tullut kuitenkin aika paljon osille.

Tässä ketjussa ainakin pari kertaa tuota on pohdittu. Z1000:n kolmiot. Etuputkista käy tietysti Z1000 tai 636:n, mutta ei järkee laittaa Z1000:n kun ne ei kovin hyvät ole.
Itse jätin aikanaan tekemättä kun hintaa olis tullut kuitenkin aika paljon osille.
njoo,itellä olis tarkotus päivittää tuo keula kunhan saan täyden varmuuden osista mitä tarttee hommata.rahaahan siihen kyllä menee mutta menkööt,johonki joutavaanhan ne kuitenki tuhlais...jotku on vissiin nakannu kikserinki putkia ja jarruja ihan kivuttomasti paikolleen..nojoo,googletus jatkukoon

njoo,itellä olis tarkotus päivittää tuo keula kunhan saan täyden varmuuden osista mitä tarttee hommata.rahaahan siihen kyllä menee mutta menkööt,johonki joutavaanhan ne kuitenki tuhlais...jotku on vissiin nakannu kikserinki putkia ja jarruja ihan kivuttomasti paikolleen..nojoo,googletus jatkukoon
Mun henkilökohtainen mielipide on se, että ihan turha upottaa Zetaan mielettömiä summia rahaa kiinni. Myydessä niistä viriosista kuitenkaan saa lähellekään omiaan takaisin. Nimim. kokemusta on.
Ennemmin hommaa jonkun toisen vehkeen, missä on jo alusta valmiiksi kondiksessa ja lähtee sitä sitten rakentelemaan fighteriksi tms.
Mutta tämähän on vaan mun mielipide...

Mun henkilökohtainen mielipide on se, että ihan turha upottaa Zetaan mielettömiä summia rahaa kiinni. Myydessä niistä viriosista kuitenkaan saa lähellekään omiaan takaisin. Nimim. kokemusta on.
Ennemmin hommaa jonkun toisen vehkeen, missä on jo alusta valmiiksi kondiksessa ja lähtee sitä sitten rakentelemaan fighteriksi tms.
I agree. putki + commander ne nyt on hyväksyttäviä.
tounge.gif

I agree. putki + commander ne nyt on hyväksyttäviä.  
tounge.gif
no periaate on se että tehoa en tartte omaan ajeluuni mitään kahtasataa heppaa,pääsen tollaki mopolla autoista ohi jos on tarvis.eli vaihtotarvetta ei sensuhteen ole.ja jos vaihtamaan siltiki alkaa niin rahaa siihenki menee,kun tuskin sitä halvempaankaan vaihtaa.ja kokemuksesta tiedän sen että jos vaihtasinkin pyörän niin tuskin sekään täysin miellyttäs itteä eli osiks ja parempaa osaa taas tilalle..rahaa menee vaikka mikä romu on perseen alla se on fakta ainaki minun kohdalla. ja jos saan toteutettua kaikki suunnitelmat kohilleen ni eiköhän enskesänä teillä liiku ainaki yks vähän erilaisempi zetori..saa nyt nähä

ja kokemuksesta tiedän sen että jos vaihtasinkin pyörän niin tuskin sekään täysin miellyttäs itteä eli osiks ja parempaa osaa taas tilalle..rahaa menee vaikka mikä romu on perseen alla se on fakta ainaki minun kohdalla. ja jos saan toteutettua kaikki suunnitelmat kohilleen ni eiköhän enskesänä teillä liiku ainaki yks vähän erilaisempi zetori..saa nyt nähä
Just noin... ei ne pyörät tahdo valmiita olla koskaan, ja toisille rakentelu on osa harrastusta. Se rahamäärä mitä mullakin näihin romuihin menee, sillä vaihtais helposti vaikka joka vuosi uuteen tonniseen kyykkyyn.

ja kokemuksesta tiedän sen että jos vaihtasinkin pyörän niin tuskin sekään täysin miellyttäs itteä eli osiks ja parempaa osaa taas tilalle..rahaa menee vaikka mikä romu on perseen alla se on fakta ainaki minun kohdalla. ja jos saan toteutettua kaikki suunnitelmat kohilleen ni eiköhän enskesänä teillä liiku ainaki yks vähän erilaisempi zetori..saa nyt nähä

oke. Jätkäl on kyl hyvät perustelut  
tounge.gif
ite oon tätä koulukuntaa et tehoa ei koskaa oo tarpeeks

Back