• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noo oli miten oli ostin nyt itelleni tollasen z750
tounge.gif
Triumph dayttona piti ostaa mutta ajattelin et lähetään liikkeelle tälläsestä hitaammasta. Mutta tää on iha makee ja kuulema hyvä ni oon tyytyväinen
thumbs-up.gif

Saakos tätä z750 millää piristettyä sillee ettei takuu katois ja moottori ei hajois
Oulussa Motormanissa myyjä sanoi, että takuu ei raukea, jos laittaa commanderia/sliparia. Tiedä sitten mikä on tilanne siinä vaiheessa jos jotain sattuu hajoamaan. Tietenkään takuu ei korvaa jos onnistuu commanderin kytkemään väärin ja se aiheuttaa tuhoa tjsp.

Itellä G.P.R:n slipari ja powercommanderi oottaa asennusta -07 z750:seen
smile_org.gif

Saakos tätä z750 millää piristettyä sillee ettei takuu katois ja moottori ei hajois
Oulussa Motormanissa myyjä sanoi, että takuu ei raukea, jos laittaa commanderia/sliparia. Tiedä sitten mikä on tilanne siinä vaiheessa jos jotain sattuu hajoamaan. Tietenkään takuu ei korvaa jos onnistuu commanderin kytkemään väärin ja se aiheuttaa tuhoa tjsp.

smile_org.gif
Uskaltaisin väittää ,että nämä sliparit ja commanderit on ihan turhia härpäkkeitä, ei noilla suuria tehonlisäyksiä ,tai parannuksia tehdä. Pistäkää turbo siihen kylkeen, jos kiihtyvyyttä pitää parantaa. Toiseksi voisi varmaankin miettiä pyörää ostettaessa, niitä tehoja ja kiihtyvyyksiä, ettei tarvitse sitten itse "viritellä" lisää.
Noh tää nyt oli vain minun jeesustelua, siitä ei kannata ottaa herneenpalkoja nenään.
Rizomaa muuten saa suomesta Tokimotosta, mutta ei ole niillä varastossa, vaan tilaavat Rizomalta ja toimitusaika oli luokkaa 4-10 vkoa. Eli Caprimotoon vaan tilaamaan  
biggrin.gif

smile_org.gif
Uskaltaisin väittää ,että nämä sliparit ja commanderit on ihan turhia härpäkkeitä, ei noilla suuria tehonlisäyksiä ,tai parannuksia tehdä. Pistäkää turbo siihen kylkeen, jos kiihtyvyyttä pitää parantaa. Toiseksi voisi varmaankin miettiä pyörää ostettaessa, niitä tehoja ja kiihtyvyyksiä, ettei tarvitse sitten itse "viritellä" lisää.
Noh tää nyt oli vain minun jeesustelua, siitä ei kannata ottaa herneenpalkoja nenään.
Rizomaa muuten saa suomesta Tokimotosta, mutta ei ole niillä varastossa, vaan tilaavat Rizomalta ja toimitusaika oli luokkaa 4-10 vkoa. Eli Caprimotoon vaan tilaamaan
biggrin.gif
Suosittelisin lukemaan tämän ketjun aikaisempia juttuja. Tuskin kukaan PC:tä pistää sen takia että kuvittelee saavansa mielettömästi huipputehoja lisää. En jaksa tässä enempää ruveta selittelemään aiheesta, mutta jos kiinnostaa, niin lueskelepa tätä ketjua.

Muutenkin mun mielestä '07--> zetoille vois perustaa oman ketjunsa. Täällä kun rupeaa olemaan taas tota perusläppää, mikä on kahlattu läpi sata kertaa vanhempien vuosimallien tiimoilta. Siis sliparia, PC:tä yms. kilkettä...

..**ttu mikä hedari, nyt nukkumaan ja huomenna potemaan kauheeta kapulaa...
033102beer_1_prv.gif

mites muuten onkos kellään menny laatikko z:tastaan kun kuulin että olis tyyppi vika näissä että laatikko ei kestä itekin oon huomannu että on alkanut rusahtamaan kun vaihtaa ylös päin
nixweiss.gif
muttä se kyl voi johtuu mistä tahansa
Tonnisia tiedän pari joista on mennyt 6.vaihde, mutta en ole kuullut että kenelläkään olis sattunut täystuhoa.
Ja sinun yksilön loota on vähän rutisut uudesta asti, lisäks 5. ja 6. välistä löytyy jos välivapaa... eri öljyt vaikuttaa aika paljon. Ainakaan castrolia ei kannata käyttää Kawassa.
Ja se loota pelaa paremmin kovassa ajossa paremmin ilman kytkintä...
jaa jaa kiitän mutte en kyl ala vaihtelee ilman kytkintä
biggrin.gif
ei kantti riitä

TTV:

Ootko käyny dynottamassa omaa pyörääs tai ootko aikonut mennä? Ois kiva tietää mitä toi MICRONi sanoo. Ite kävin tällä viikolla ku halusin tietää et onko seokset pysyny putken vaihdon jälkeen oikeina.
Mulla Z750:ssä Akrapovicin slipari. Seokset kunnossa ihan vakio ruiskusysteemillä. Bike Worldin dyno antoi tehoksi 121.5hv / 11650 rpm. Sanoivat että vakio peleistä ovat mitanneet 115-116hv, eli hieman enemmän kuin tehdas lupaa.
Eikös nuissa dynoissa ole aika paljon eroja, epäilen että nuinpaljon olis enemmän heppoja ku tehdas lupaa, taitaa dynosta johtua, muta toki jos ei johdu niin hyvä homma...

Heräsi itselläki mielenkiinto, pitäs soitella bikefoxiin ja vaikka vähän tingata jos sais dynotuksen hintaa tippuun...
Itsekin mietin samaa asiaa... Sitten eksyin akran nettisivuille (www.akrapovic-exhaust.com), sanoivat että heidän sliparilla Z750:n teho on 107hv takapyörältä. Vastannee aika hyvin 121.5hv moottoritehoa...

No, jokatapauksessa ainakin äänet on miehekkäämmät...
Oma Z750 käytetty penkissä. Pienellä laitolla (powercommander, leo vince evo 2, K&N) 122hv / 12332 rpm...eli aika samoilla linjoilla mennään.

oho 122
tounge.gif
noo ite kyllä ostan muovinuolen ennemmin ku alan tästä omasta z:stani tehoa ottaa. Opin autojenkaa jo et ainoa mitä viritys autoon voi tehä on lastu ja putki. Muuten menee liikaa rahaa
thumbs-up.gif
... 3kk päästä oon varmasti laittanu tähä jo 3000e edestä viritys osaa........

Komppailen tuota ehdotusta, että uuskoppaisille Zetoille oma topikkinsa. Pysyy puurot ja vellit omissa kulhoissaan.

Kun pikkuzetasta taitaa olla tulossa hyvää vauhtia tusinapyörä, niin osien saamisen kanssa taitaa olla niin ja näin... Olen omaan pyörään odotellut huggeria jo kolme viikkoa, mutta vielä ei näy ei kuulu vaan on kaiken maailman toimitusongelmia
nixweiss.gif
.
Keljuttaa jo vähäsen  
bawling.gif

Back