Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ainakin allright myy renthalin rattaita joista löytyy ainakin 14 ja 45..Tuota mistä olette tilanneet noita isompia/pienempiä rattaita?
Kiitos etukäteen.
En tiedä Suomesta, mutta:ja toinen kysymys mihin mä kaipaisin vastaus olis se jalkatappi siirtosarja koska mun hakkerin taidoilla en ole oikein mistään löytänyt..
ton lsl:n vois itseasiassa saada stormin kautta koska niillä on ainakin muuta lsl:n sälää myynnissä.. hmmm..En tiedä Suomesta, mutta:ja toinen kysymys mihin mä kaipaisin vastaus olis se jalkatappi siirtosarja koska mun hakkerin taidoilla en ole oikein mistään löytänyt..
www.louis.de - LSL:n sarja kirjoita hakuun 10047983
Jos halvalla haluaa, niin ei-säädettävä sarja löytyy "Valter Moto"-valmistajalta, muistaakseni n. 170,- niitä myy esim. Carpimoto.
ei niillä varmaankaan ole muuta kuin että toinen on suunnattu ylemmäs. valotehossahan ei ole mitään eroa oikeastaan koskaan.. peilipinnat myös umpion sisällä saattaa olla eri asennossa.mites tää voi olla tyhmä kysymys mutta mitä eroa on kawasakin pitkillä ja lyhyillä mulla ainakin on siellä ihan saman laiset lamput ? saisko molempia palamaan samaan aikaa ilman et pitkät on koko ajan päällä ? ja olisko kellään tietoo onko jossain netissä suomen kielistä käyttö ohjekirjaa mist näkis kaikki oleisimmat tiedot ?![]()
![]()
http://ermax.fr/tarifs_cds_kawasaki.html tuolt saa oikeestaan kakkee jos osaa ettii suomalaisia sivuja en muista niin tietääkö kukaan mistä löytäis netistä kawasakin käyttö ohjekirjanTätä on varmaan kysytty, mutta en kahlaamalla löytänyt, mistä saa ostettua uuteen zetaan ducktailin,huggerin ja kilpitelineen. Vinkeistä ja linkeistä suuret kiitokset...![]()
stormi myy suomessa ainakin ermaxin kamaa..http://ermax.fr/tarifs_cds_kawasaki.html tuolt saa oikeestaan kakkee jos osaa ettii suomalaisia sivuja en muista niin tietääkö kukaan mistä löytäis netistä kawasakin käyttö ohjekirjanTätä on varmaan kysytty, mutta en kahlaamalla löytänyt, mistä saa ostettua uuteen zetaan ducktailin,huggerin ja kilpitelineen. Vinkeistä ja linkeistä suuret kiitokset...![]()
![]()
käyttöohjekirjastormi myy suomessa ainakin ermaxin kamaa..http://ermax.fr/tarifs_cds_kawasaki.html tuolt saa oikeestaan kakkee jos osaa ettii suomalaisia sivuja en muista niin tietääkö kukaan mistä löytäis netistä kawasakin käyttö ohjekirjanTätä on varmaan kysytty, mutta en kahlaamalla löytänyt, mistä saa ostettua uuteen zetaan ducktailin,huggerin ja kilpitelineen. Vinkeistä ja linkeistä suuret kiitokset...![]()
![]()
siis onko sulla hakusessa käyttöohjekirja vai korjausopas..
Miten paljon nousi kierrokset noilla uusilla välityksillä? Nyt vakiovälityksillä 120 km/h vauhdissa kierrokset on 5500.14/47 kiinni ja keulii kaasust kivast, ketjuist ei tietoo kun uudet pistin.no juu ~ ^^ ~ ... mutta poijjaat kun niitä 14 / 45/ 46/47 rattaita keväällä lähettelin niin mitenkäs sopivat vakio ketjuille ja kuinkas hauskuus kerroin..![]()
Pyörä muuttu ihan helvetist kivemmaks mitä nyt motaril huutaa...
Välitykset 14/45:Miten paljon nousi kierrokset noilla uusilla välityksillä? Nyt vakiovälityksillä 120 km/h vauhdissa kierrokset on 5500.14/47 kiinni ja keulii kaasust kivast, ketjuist ei tietoo kun uudet pistin.no juu ~ ^^ ~ ... mutta poijjaat kun niitä 14 / 45/ 46/47 rattaita keväällä lähettelin niin mitenkäs sopivat vakio ketjuille ja kuinkas hauskuus kerroin..![]()
Pyörä muuttu ihan helvetist kivemmaks mitä nyt motaril huutaa...
Mitkäs ne vakiorattaat muuten edes on kun en hammaslukua löytänyt tuosta ohjekirjasta?
Multa löytyis e-hyväksytyt koiranluut joilla perä nousee liki 3 senttiä.mites löytyiskä täältä ketään ketä olis korottakunt z:tan peräpäätä onko vaikee operaatio ? ei tääl sattuis olee paikalla sitä joka omisti z1000 punasen missä oli turbo ja korotettu peräpää