- Sijainti
- Hyvinkään talousalue
Jos joku on tilailemassa rattaita ulkomailta, voin lähteä mukaan kimppaan. Kiinnostaako ketään. Mulla ei kyllä oo luottokorttia, joten onnistuuko tilaaminen ilman sitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Jos joku on tilailemassa rattaita ulkomailta, voin lähteä mukaan kimppaan. Kiinnostaako ketään. Mulla ei kyllä oo luottokorttia, joten onnistuuko tilaaminen ilman sitä?
katoppa vaikka tuolta MP:linkit KLIKS KLAKSsanoi:Jos joku on tilailemassa rattaita ulkomailta, voin lähteä mukaan kimppaan. Kiinnostaako ketään. Mulla ei kyllä oo luottokorttia, joten onnistuuko tilaaminen ilman sitä?
Itsekin voisin kimppatilaukseen alkaa. Vois tilata muutakin rompetta samalla jos saadaan porukkaa kasaan. Joku luotettava pulju olis kova sana, ei viitis alkaa kuitenkaan testaileen että mistä tavara tulee ja mistä ei... Heitelkääpä ilmoille firmoja jossa olis Z-sälää myynnissä!
Mukana tilauksessa, jos sellainen järjestetään!sanoi:Jos joku on tilailemassa rattaita ulkomailta, voin lähteä mukaan kimppaan. Kiinnostaako ketään. Mulla ei kyllä oo luottokorttia, joten onnistuuko tilaaminen ilman sitä?
Itsekin voisin kimppatilaukseen alkaa. Vois tilata muutakin rompetta samalla jos saadaan porukkaa kasaan. Joku luotettava pulju olis kova sana, ei viitis alkaa kuitenkaan testaileen että mistä tavara tulee ja mistä ei... Heitelkääpä ilmoille firmoja jossa olis Z-sälää myynnissä!
sanoi:suuntasin katseeni Italiaan ja Red Racing Partsille.
JES!!
Sain vikan![]()
Mitä vaihteistoöljyä käytätte ja toimiiko kuin junan vessa? Ja moottoriöljysuosituksia voisi myös heittää, Kawasakin suositukset löytyy kyllä manuaalista, mutta jos niitä olisi parempiakin?![]()
![]()
Kiitos vastauksesta, ei sitä kaikkea voi tietääkepestologi: Mittarin näyttäessä satasta todellinen nopeus on n. 85-90 km/h? Varma arvaus![]()
Miller: Etkä myöhästyny, ratas on jo postissa![]()
tanttu: Moottoriöljy kiertää myös vaihdelaatikossa. Itsellä Motulin öljyt, ne on aivan paskat tai sitten vaihdevivussa on liikaa väljää, välivapaita löytyy liian usein. Shellin Advance Ultraa muistan porukan kehuneen, sitä koitan seuraavaksi.
sanoi:ei sitä kaikkea voi tietää![]()
Shell Advance Ultraa käytin ite ja hienosti pelas.Mitä vaihteistoöljyä käytätte ja toimiiko kuin junan vessa? Ja moottoriöljysuosituksia voisi myös heittää, Kawasakin suositukset löytyy kyllä manuaalista, mutta jos niitä olisi parempiakin?![]()
![]()
Käsin vaan järkevälle "momentille", siinä on kuitenkin se lukitusprikka.Kiitos Maurizio, ratas tuli perille!!!![]()
edit. Onks tossa muuten jotain momenttia millä toi pitää runttaa kii, vai vedetäänkö ihan tunteella eli täysii?