G
Guest
Guest
mitäs tangonpainoja porukka on käyttänyt renthalin krossistongan kanssa? Ajattelin tommosen tilata mutta jäi arveluuttamaan että mistäs siihen passelit painot löytää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt sitten olen ilman zetaa..
meni tänään uudelle omistajalle..
jatketaan tolla er6n harrastamista sit.
Saako kysyä että miksi sen möit?Nyt sitten olen ilman zetaa..
Möin ihan sentakia että raha sanelee taaskin elämää..ei voi mitään.Saako kysyä että miksi sen möit?Nyt sitten olen ilman zetaa..
Näin tänään sen sun entisen zetan noin klo. 16:30 riistaveden tienoilla olevalla linja-autopysäkillä jonkun harmaan auton kanssa.
sanoi:mitäs tangonpainoja porukka on käyttänyt renthalin krossistongan kanssa? Ajattelin tommosen tilata mutta jäi arveluuttamaan että mistäs siihen passelit painot löytää!
Mulla oli 190/50 r17 metzeler sportec m1 rengas ja kävi hyvin.En ole varma onko tätä jo aikasemmin kyselty..Mutta pystyykö tuohon zetaan laittamaan leveämpää rengasta taakse? Olisi vaan renkaan vaihdon aika niin sen takia vaan kyselen.
Eli onko kukaan laittanut 190 rengasta? Tiedä sitten onko siinä enää mitään järkeä, mutta eikö se ulkonäkö ole aina tärkeämpi![]()
Kyllähän siitä "isompi" pyörä kasvoi ja katu-uskottavuus lisääntyi 50%Aijaa no hyvä..Huomasitko ajettavuudessa mitään eroa kapeampaan verrattuna?
Oisko noi vielä myynnissä..?Onko joku tilaamassa jousia kawaan?
Tuli suunnitelman muutoksia ja jäänee asentamatta.
Vois olla ylimääräiset minulla- uudet paketissa, kuitit ym.
Kawasaki z- Öhlins jouset eteen + Öhlins 15w öljyt
hp.150eur
Takuu on voimassa. Tekisinkin mieluummin itse. Mutta ehdottamallani tavalla säästäisi rahaa ja tulisi venttiilivälykset varmasti säädettyä.Jos osaat/pystyt tuon homman itse tekemään, niin miksi enää yleensäkään veisit huoltoon? Vai onko takuu vielä voimassa?