• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 uusiutuu

062802jumpie_prv.gif
Nyt on pyörässä mivv:in gp style putki kiinni. -klik-dbkillerin kanssa äänet hiukan kovemmat kun vakiopöntössä mutta ulkonäkö koheni todella paljon ja vetää ehkä isommilla kierroksilla paremmin. Huomenna täytyy kokeilla ääniä ilman killeriä. Kaverille tuli samanlaiseen zetaan mivv:in x-cone -klik- ja siinä ilman killeriä on todella kovat äänet. Tuo x-cone on kyllä paljon paremman näköinen livenä kun tuossa kuvassa.
Mistä muuten hommasit tuon Gp style:n? Yritin kovasti etsiä mutta en löytäny ainakaan suomesta mitään liikettä joka myisi tähän uuteen pyörään niitä.
Soitin suoraan maahantuojalle kun ei ollu tässä lähellä ketään edustajaa. Joo niin tilasen tuolta motoxilta. Se on se maahantuoja. tasan 2 viikkoa meni kun tuli. Nekin joutu ensin tilaamaan ne putket italiasta. Mutta nyt taas
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
.

Päivää zetalaiset...

Kun olette noita slipareita vahdellut niin ootteko laittaneen power commanderin vai säätääkö ruisku itse itseään? itellä vihreen kwan mittarissa 2800km ja juuri viikon loppuna ajettiin kaks päällä 400 km ja persuksissa vain perus puutumista...eli vaikutta hyvältä myös kaks päällä!

Päivää zetalaiset...

Kun olette noita slipareita vahdellut niin ootteko laittaneen power commanderin vai säätääkö ruisku itse itseään? itellä vihreen kwan mittarissa 2800km ja juuri viikon loppuna ajettiin kaks päällä 400 km ja persuksissa vain perus puutumista...eli vaikutta hyvältä myös kaks päällä!
Joo slipari vaihdettu ja en ole laittanut komentajaa. Kuitenkin sliparin laitolla jää vielä putkeen katti ja siihen lambda-anturi. Luulisi silloin vielä ruiskun säätävän itse itsensä. Tiiä sitten miten ne vaijereiden irroitus vaikuttaa ruiskuun vai pelkkiin ääniin. Mutta jos koko putkiston laittaa niin sit voip olla eri juttu.

Joo samoilla linjoilla ollaan eli pelkän sliparin vaihto ei aiheuta toimenpiteitä... ja kyllä zeta toimii myös pidemmillä matkoilla ja kaks päällä, tosin yksin se on paljon hauskempaa... ja mulla ainakin puutuu persus pahemmin toimistotuolissa kun zetan päällä, ei oikeen työt maistu näin kesällä.  
062802moto_prv.gif

Eli pelkän sliparin vaihdosta ei tarvitse säätää ruiskua uusiksi?
Onko kellään tätä pyörää 25kw:na? Millanen toi "kuristus" on ja saako sen helposti pois?

Miten on ensiasennus kumit kestäneet.
Täällä ainakin rupee olemaan Dunloppi todella kantikas.
Mittarissa noin 5000km,eikä ole vedetty yhtään burnistä.

Miten on ensiasennus kumit kestäneet.
Täällä ainakin rupee olemaan Dunloppi todella kantikas.
Mittarissa noin 5000km,eikä ole vedetty yhtään burnistä.
Mulla ajettu kohta 3500 km, niistä 320 kilsaa radalla. En oo myöskään poltellu mut keskeltä alkaa oleen kohta kumi loppu. Rataa toi Dunlop ei kyllä kestä. Kumia irtoo melko paljon varsinkin kuvion reunojen kohdalta rata-ajossa. Parin 20 minuutin rata stintin jälkee on kumin reunat täynnä noita "räkäpalloja". Paineitakin oon radalle pudottanu, mut eipä oo ollu apua. Enkä oo ajanu vielä ees kovaa radalla kun ei osaa...
nixweiss.gif
Seuraava gummi on varmasti joku muu kun Dunlop, ehkä Pirelli Diablo tai Michelin Pilot Power. Vaihtakaa ny joku ennen mua kumit, niin kerkiitte kertoo kokemuksia.
biggrin.gif

Onkos tää nyt fakta juttu ettei tarvii komentajaa pelkkään sliparin vaihtoon tolle ruiskulle? Pääsee taas vähän helpommalla jos ei tartte..
062802jumpie_prv.gif

Ite oon kattellu tota Laserin Hotcamia. Kuvien perusteella tosi nätti slipari
cool.gif

Ja tosiaan varmistusta kaipaisin vielä tohon, että mitään komentajaa et tartteta.

Mulla ei oo vaihdettu ku slipari ja hyvin pelaa, sehän ei juurikaan muuta kuin ääniä ja ulkonäköä. Jos varsinaista tehonlisäystä haluaa niin kokoputkisto vaihtoon + PC + filtterit ym...
Tossa vielä ulkomaan foorumeilta vähän niinkuin samasta aiheesta ( According to one of the bike mechanics, at the same dealership, adding a slip-on isn't enough to warrant a power commander. He said the computer should adjust itself. He then said that if you add a full system with modified air intake K&N filter you would then need the PC). Kyse tuolla oli kylläkin 10r:stä mut kuitenkin...

Mulla ei oo vaihdettu ku slipari ja hyvin pelaa, sehän ei juurikaan muuta kuin ääniä ja ulkonäköä. Jos varsinaista tehonlisäystä haluaa niin kokoputkisto vaihtoon + PC + filtterit ym...
Tossa vielä ulkomaan foorumeilta vähän niinkuin samasta aiheesta ( According to one of the bike mechanics, at the same dealership, adding a slip-on isn't enough to warrant a power commander. He said the computer should adjust itself. He then said that if you add a full system with modified air intake K&N filter you would then need the PC). Kyse tuolla oli kylläkin 10r:stä mut kuitenkin...
Nyt minusta ylläoleva teksti menee aika vahvasti arvailun puolelle...
siis tuo yleistäminen, jossa sotketaan vanha&uusi Z750 ja 10R.
Ensinnäkin ruisku ei "säädä" itseään jos se ei saa joltain anturilta muuttunutta tietoa (käytännössä lambda). Vanhassa -04-06 Zetassa ei ole lambdaa, mutta uudessa ilmeisesti on. Siksi uuden version toimivuutta ei kannata päätellä vanhan perusteella, kone on muutenkin varsin paljon muuttunut (mm. venttilit).
Vanhassa versiossa vajaakaasulla ja keskialueella seos kaipaa vähän rikastamista (toimii paremmin+lisää vääntöä), tilanne voi tietysti vaihdella yksilöittäin.
10R:stä en tiedä... joten en osaa sanoa onko tuo lainaus totta vai ei. Mutta mun käsitys kans on, että aika harvassa pyörässä pelkkä slipari sotkee seoksia niin pahasti että olisi pakko säädättää.

Jeje, tänään tuli Leovincen GP-style-slipari! Olikin luonnossa vielä paremman näköinen kuin kuvissa, eikä sitä Leovince-tarraakaan oltu onneksi laitettu putkeen kiinni valmiiksi...!

Ilman dB-killeriä en ole vielä kehdannut edes kokeilla, mutta melkoisen nätisti murisee senkin kanssa. Äänet ovat lähes yhtä kovat kuin isäni Yoshimuralla varustetussa ZZR1400:ssa -- eivät kuitenkaan niin kovat, että häiritsisivät
wink.gif

Power-commanderia ei tosiaankaan ole, mutta moitteettomasti tuntuu pelaavaan, kaasua höllätessä ryskää ja paukkuu komiasti...!

Eli jos halpaa, nättiä ja hyvältä kuulostavaa sliparia hakee, niin suosittelen kyllä tuota! Työn laatu ei tietenkään noin halvassa torvessa mitään maailman parasta välttämättä ole (vrt. Yoshi, Akra), mutta suoranaista moitittavaakaan ei ole.

Nyt kun vielä tulisi se Ermaxin undertrayhärpäke ja minivilkut eteen niin....
inlove.gif

Jeje, tänään tuli Leovincen GP-style-slipari! Olikin luonnossa vielä paremman näköinen kuin kuvissa, eikä sitä Leovince-tarraakaan oltu onneksi laitettu putkeen kiinni valmiiksi...!

Ilman dB-killeriä en ole vielä kehdannut edes kokeilla, mutta melkoisen nätisti murisee senkin kanssa. Äänet ovat lähes yhtä kovat kuin isäni Yoshimuralla varustetussa ZZR1400:ssa -- eivät kuitenkaan niin kovat, että häiritsisivät
wink.gif

Power-commanderia ei tosiaankaan ole, mutta moitteettomasti tuntuu pelaavaan, kaasua höllätessä ryskää ja paukkuu komiasti...!

Eli jos halpaa, nättiä ja hyvältä kuulostavaa sliparia hakee, niin suosittelen kyllä tuota! Työn laatu ei tietenkään noin halvassa torvessa mitään maailman parasta välttämättä ole (vrt. Yoshi, Akra), mutta suoranaista moitittavaakaan ei ole.

inlove.gif

Ota rohkeesti se killeri pois. Kokeiltiin sen kanssa ja ilman, jumalauta mitkä äänet. Eipä tommosesta halvasta pöntöstä ois ikinä uskonu tollasta äänimaailmaa
smile_org.gif
Kyllä päät kääntyy ku tolla ajelee
033102bebe_1_prv.gif

inlove.gif
Tarkoittanet bellypania, eli alakatetta moottorin alle?
Undertray on takakatteen alapuolelle keskelle tuleva muovi. Siis takahäkin alapuolella...
Voiko vaikeammin selittää
baaa.gif
...nooh kai sentään joku ymmärsi?!
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
smile_org.gif

http://www.ermax.fr/photos/790320066.jpg

Tuollaista tarkoitin!

Kävin tossa allrightilta kattomassa jos olis leon gp stylen ostanu..oli viimesen myyneet vissiin edellisenä päivänä.. kuka prkl
mad.gif

mut minivilkut ja uus takki lähti mukaan, nyt pitäis vielä kilpiteline väsätä..
6k huollossa ei mitään kummempia pitäis olla, öljyt kaikki on suositellut vaihdettavaksi..

Back