• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 talven projektit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
on siellä kawereita... kerro paikka mistä oot halwalla löytäny niin saadaan tilaukseen.....ja jos sen saa wielä ilman tulleja tulemaan niin kai se sitten olis edullinen..? samoin irlannista saadaan matskua..
cool.gif
No en nyt muista ulkoa mistä, mutta viime kesänä katselin hinnaksi tulevan alle 300 taalaa jenkkeihin tilattuna (=235eur). Tuohon jos muutaman kympin laittaa kuluja, niin pitäisi jäädä silti reilusti alle 300 euron. Pitää vaan olla se yksityinen kaveri joka postittaa sen ilman pakkausta tänne Suomeen 'käytettynä lahjana', niin ei mene tullia&alvia (ei varmaan edes jää tulliin). Euroopasta en löytänyt mistään halvalla (UK, Saksa).
Mutta ehdottomasti olen mukana jos tällainen järjestyy
smile_org.gif

EDIT:
Tai sitten kimppatilaus Red Racing Partsilta:
Kawasaki Z750 2004 - 2005 E214-411 PCIIIusb 269.10
Jokuhan on varmaan tuolta tilannut, paljon tulee kuluja?

Taitaa tulla vielä ALVit päälle, prkl...

"Deliveries to Countries in the EEC*
20% VAT is always to be added to any prices/rates, for private customers only."

=> 1,2 * 269,10E = 322,92 eukkaa

Menee samoihin esim Carpimoton hintojen kanssa. Aika petkuhuiputusta ilmoittaa hinnat ilman alvia...

Jenkkilän pojat (joiden keskuudessa Z1000 on kovin yleinen) ovat vaihdelleet tonniseen mällättyjen ym. 636 USD keuloja ns. heittämällä. Lisäetuna on tietysti radiaalijarrut.
Samanlaista projektia itekkin suunnitellut.
Koittakaapa sitten myydä eteenpäin hamassa tulevaisuudessa zetat jos noita osia alkaa noin innokkaasti vaihtamaan.

"No mitäs sä oot näitä keulan osia vaihellu näin..?"
-"Joo siis oli alkuperänen niin paska että aattelin tuhlata pari tonnia."
"niin että ei ole kaaduttu peli?"
-"Joo ei ole"
"eiPÄ!"
biggrin.gif

Ja tonin on sitten turha alkaa kuittailemaan.
wink.gif
Mun mopohan ON siis kaaduttu..
tounge.gif

on siellä kawereita... kerro paikka mistä oot halwalla löytäny niin saadaan tilaukseen.....ja jos sen saa wielä ilman tulleja tulemaan niin kai se sitten olis edullinen..? samoin irlannista saadaan matskua..
cool.gif
No en nyt muista ulkoa mistä, mutta viime kesänä katselin hinnaksi tulevan alle 300 taalaa jenkkeihin tilattuna (=235eur). Tuohon jos muutaman kympin laittaa kuluja, niin pitäisi jäädä silti reilusti alle 300 euron. Pitää vaan olla se yksityinen kaveri joka postittaa sen ilman pakkausta tänne Suomeen 'käytettynä lahjana', niin ei mene tullia&alvia (ei varmaan edes jää tulliin). Euroopasta en löytänyt mistään halvalla (UK, Saksa).
Mutta ehdottomasti olen mukana jos tällainen järjestyy
smile_org.gif

EDIT:
Kattokaas tuolta -> Kyle

Omani tuolta tilasin esmen kanssa ja hinnaksi tuli alle 300e kuluineen ja tulleineen.. Tilauslomakkeessa on lahjavaihtoehto..

Erittäin luotettava ja pätevä pulju.

Onko kukaan penkittänyt samassa penkissä ennen ja jälkeen sliparin? Lähinnä kiinnostaa tuo että miten se katti syö niitä tehoja tuossa vai syökö ollenkaan..

Mun pitikin muuten kysyy tyhmyyttäni, et missä se katti sijaitsee?orkkis änkkärissä?vai missä hä?
Siellähän änkkärin sisällähän se, niinkuin tuosta yo. kuvasta jo näkyy. Mutta jos kiinnostaa niin täältä löytyy vielä valokuvia ko. katista. Voitte esim. arvella paljonko se katti siellä ahdistaa...
wink.gif

Edit: linkki kuntoon...
duuna tosta vakio putkesta "vapaasti hönkivä" ihan mielen kiinnosta
wink.gif

Onko kukaan penkittänyt samassa penkissä ennen ja jälkeen sliparin? Lähinnä kiinnostaa tuo että miten se katti syö niitä tehoja tuossa vai syökö ollenkaan..
Itse itseäni lainaten: tänään penkitin omasta zetasta 85 takarenkaalta. Saa nähdä miten käy jos joskus saa sen sliparin hommattua. Tulos siis Kemimc:n penkissä.

Itse itseäni lainaten: tänään penkitin omasta zetasta 85 takarenkaalta. Saa nähdä miten käy jos joskus saa sen sliparin hommattua. Tulos siis Kemimc:n penkissä.
85 hp kuulostaa kyllä jo aika vähäseltä..?
omg.gif
Heh, tuolla ei harrastetakaan asiakastyytyväisyyttä, siellä mitataan takapyörätehoa
wink.gif

Sivut

Eli tuolta voi selailla, siellä jonkun verran niitä on.
No ei nuo tulokset mitenkään poikkeavilta näytä, siellä on esim. R6-99 noin 95hp. Kaverilla oli myös tuollainen R6 -99 ja se on penkitetty samassa paikassa (Kouvola) kuin mun pyörä.
Siellä R6 antoi vakiona muistaakseni myös 95hp (ainakin alle 100 se oli), sliparilla muutama hp enemmän.
Ja mun Z antoi siinä samassa penkissä sliparilla 105hp. Joten tuo sun 85 hp kuulostaa aika vähältä...

Sivut

Eli tuolta voi selailla, siellä jonkun verran niitä on.
No ei nuo tulokset mitenkään poikkeavilta näytä, siellä on esim. R6-99 noin 95hp. Kaverilla oli myös tuollainen R6 -99 ja se on penkitetty samassa paikassa (Kouvola) kuin mun pyörä.
Siellä R6 antoi vakiona muistaakseni myös 95hp (ainakin alle 100 se oli), sliparilla muutama hp enemmän.
Ja mun Z antoi siinä samassa penkissä sliparilla 105hp. Joten tuo sun 85 hp kuulostaa aika vähältä...
No, sen verta se antoi joten nou kän duu
nixweiss.gif
Kaverin 03 R1 antoi eilen samassa penkissä yoshin sliparilla 128 takarenkaalle. Noh, pitää testata sen sliparin jälkeen itse et muuttuuko toi luku mihinkään.

Mut kyllä toi 105 takarenkaalta zetasta kuulostaa myös aika uskomattomalta pelkällä sliparilla, jos siis vakiona koneessa on se 110
wink.gif

Back