Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli tarkoittaako tuo, että olit vaihtanut pelkän acran sliparin ilman power commanderia ja seokset näytti olevan ok?Moro! Käytin oman Z:tan dynossa bikeworldissa kun vaihdoin acran sliparin ja halusin tietää et onks pysyny seokset kohillaan, ja olihan ne. Samallahan näki toi tehotkin eli: 115.4 hp (cranckshaft) vääntöä en tässä muista.
Eihän se 105hp takapyörältä ole kuin noin 112-115 kampiakselilta/koneelta (Uskon että vakionakin olisi tullut yli 100hp). Yleisesti mp:n tehohävikiksi tuossa välillä kerrotaan 7-8%. Eikä noihin lukuihin kannata niin tarkasti tuijottaa tuijottaa, vaan pitää verrata muihin pyöriin samassa penkissä. Mun pointti oli se, että jos tuossa Kemin penkissä R6 -99 on antanut 95hp niin Z750:n pitäisi antaa vähintään sama. Jos ei, niin jossain on vikaa.Mut kyllä toi 105 takarenkaalta zetasta kuulostaa myös aika uskomattomalta pelkällä sliparilla, jos siis vakiona koneessa on se 110![]()
Jep pelkkä acran slipari. Dynotus ei maksanu mitään koska ostin pöntön bikeworldista ja tingin dynotuksen kaupanpäälleEli tarkoittaako tuo, että olit vaihtanut pelkän acran sliparin ilman power commanderia ja seokset näytti olevan ok?Moro! Käytin oman Z:tan dynossa bikeworldissa kun vaihdoin acran sliparin ja halusin tietää et onks pysyny seokset kohillaan, ja olihan ne. Samallahan näki toi tehotkin eli: 115.4 hp (cranckshaft) vääntöä en tässä muista.
Paljonko kustanti tuo todistelu?
Itseasiassa ennen penkitystä funtsin että n. 95 pitäs antaa takarattaalta mutta kun ei antanut niin ei antanut, minkäs sille tekee. Itse en noista penkkiasioista tajua tuon taivaallista joten ei se niin justiinsa oo. Meinasivat, että luku voi vielä muuttua vaikka en mitään tekisikään koska pyörällä on ajettu vasta 3000 km. Ja joku ennen vetoa heittikin että varmaan tuohon 85:n pintaan se menee ja niinhän se meni. Olisi mukava jos tosiaan tietäisi että mitä toinen zeta tuossa on antanut mutta ko ei ole käynyt vielä toista joten ei voi verrata. Mutta se ja sama, pitää testata sliparin kanssa vielä erikseen ja voihan tuota oulun penkissä ajaa aivan uteliaisuuttaan vertailuksi.Eihän se 105hp takapyörältä ole kuin noin 112-115 kampiakselilta/koneelta (Uskon että vakionakin olisi tullut yli 100hp). Yleisesti mp:n tehohävikiksi tuossa välillä kerrotaan 7-8%. Eikä noihin lukuihin kannata niin tarkasti tuijottaa tuijottaa, vaan pitää verrata muihin pyöriin samassa penkissä. Mun pointti oli se, että jos tuossa Kemin penkissä R6 -99 on antanut 95hp niin Z750:n pitäisi antaa vähintään sama. Jos ei, niin jossain on vikaa.Mut kyllä toi 105 takarenkaalta zetasta kuulostaa myös aika uskomattomalta pelkällä sliparilla, jos siis vakiona koneessa on se 110![]()
Mulla 9700km mittarissa ja etunen alkaa olla sileä. Viime viikolla hommasin setin Pirellin Diabloja. Eli semmoiset menossa alle... Ainakin lehdistössä (PB) kehuttu kumi.Mitä eturenkaita olette vaihtaneet zetaan, kokemuksia/suosituksia otetaan vastaan![]()
12tkm mittarissa ja alkaa olla pykälille kulunut.
Mulla meni aika nopeasti se alkuperäinen etukumi aalloille ja alkoi täristää. Tätä varmaan edesauttoi pari käyntiä radalla ja muutama lukkojarrutus Motoparkissa ennen shikaania...Mulla 9700km mittarissa ja etunen alkaa olla sileä. Viime viikolla hommasin setin Pirellin Diabloja. Eli semmoiset menossa alle... Ainakin lehdistössä (PB) kehuttu kumi.
Mulla olis tollanen 170 leveä 90X nurkassa.. kuka ostaa poisLisätään nyt vielä vähän "hyvääkin" tuosta mäcädäämistä... sehän on "kunnon" bombereiden lemppari kumi![]()
Saa burnata vaikka maailman tappiin eikä kulu![]()
Nopeusmittari sekoo huolella. Tällä hetkellä näyttää kahdeksassakympissä jotain 95km/h, sitte motarilla kelataan mittariin about 150km/h ja vielä mennään ihan sopivasti liikennevirran mukana. Välillä se vituttaa kun on ihan sekaisin noista nopeuksista jollain mutkapätkällä, mittarin mukaan kun on niin perkeleesti vauhtiaDODII!
Kertokaas nyt kokemuksia niistä rattaiden vaihosta?Onko ollu millasia vaikutuksia, ja mikä yhdistelmä ois sopiva? Ja se myös kiinnostaa jotta onko se eturatas vaikee vaihtaa?
On ittiä ruvennu himottaa vaihtaa välityksiä pikkisen lyhyemmäks kun ei tolla paljoa yli 160 tuu oikeen ajettua..
SpeedoHealerNopeusmittari sekoo huolella. Tällä hetkellä näyttää kahdeksassakympissä jotain 95km/h, sitte motarilla kelataan mittariin about 150km/h ja vielä mennään ihan sopivasti liikennevirran mukana. Välillä se vituttaa kun on ihan sekaisin noista nopeuksista jollain mutkapätkällä, mittarin mukaan kun on niin perkeleesti vauhtia![]()
Heti ku on sopiva tovi aikaa tältä uuden asunnon mukanaan tuomalta härdelliltä niin vaihdan väleiksi 14/45. Uskoisin sen istuvan juuri hyvin omaan ajooni.
Voi elämä. Mut onneks kohta noi saa lisää ihmeteltävää kun meikälle iski selkeä visio siitä millanen tosta nyt pitää tehdä että siitä tulee edes vähän persoonallisempi ja omaan mieleen sopiva. Tulispa vaan tilaukset jo perille
vakioeturatas (15) + takaratas 45 ja meni ketjut jo todella piukoille. Siis taisi mennä niihin ensimmäisiin merkkeihin.Kuinkas kookkaan takarullan voipi laittaa jotta ketjut riittää?