Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän nuo maksaa?
kait ne on ihan nuo yleiset : 6,12,18,24tkm ja öljyt 12tkm välein tai kerta vuoteenHei mitkäs on noi z750 huoltovälit? mikä tulee seuraavaks tonnin huollo jälkee?
Itse itselleni vastaten...350€ ja toimitusaika 4-6 viikkoa.Tehdään vakio satulan runkoon eli ilmeisesti ei kuvan mukainen satula kyseessä.Mitähän nuo maksaa?
Tulkkailin jälleenmyyjien sivuilta, et comfort-malli tosiaan tehdään alkup. satuloihin ja hintaa about 350e. kuva,Itse itselleni vastaten...350€ ja toimitusaika 4-6 viikkoa.Tehdään vakio satulan runkoon eli ilmeisesti ei kuvan mukainen satula kyseessä.Mitähän nuo maksaa?![]()
Nouseeko perä jarruttaessa abs:seillaKiinnostaa parempi penkki. Tulee perse aivan helvetin kipeeks jo tunnin yhtämittaisen ajon jälkeen. Muuten loistava vehjes tämä AbsZeta!
Tottakai nousee. Mitä se siihen vaikuttaa että pyörä ei mene lukkoon? Olis kiva nähä ku joku ajaa peräpystyssä ja eturengas lukossa!Nouseeko perä jarruttaessa abs:seillaKiinnostaa parempi penkki. Tulee perse aivan helvetin kipeeks jo tunnin yhtämittaisen ajon jälkeen. Muuten loistava vehjes tämä AbsZeta!![]()
Mä en ainakaan ole huomannut moista. Tosin mulla ei takarengas mene lukkoon vaikka kuinka jarruttais.Rämiseekös muilla muuten takapää ku vedätte takajarrun lukkoo?
Rämiseekös muilla muuten takapää ku vedätte takajarrun lukkoo?