Kaikki kun on sanonut että parempi pehmusteen kanssa, kun ollaan mallailtu..ja omaa silmää se miellyttää kanssa enempi. Ja yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki kun on sanonut että parempi pehmusteen kanssa, kun ollaan mallailtu..ja omaa silmää se miellyttää kanssa enempi. Ja yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..
Mä pääsin tankillisella 320 kilsaa kunnes jäin tien päälle 10km Liperistä ja sairaassa rankkasateessa, työntämällä pääsee kuitenkin perille....Noniin! Takaisin topicciin.. Nyt on putki kiinni ja pieni parin sadan kilsan koeajolenkki takana. Vähän vaikea sanoa että kuin paljon toi nyt tehollisesti vaikutti. Sen verran ainakin että nyt kevenee nokka täyskaasukiihdytyksessä jonkin verran enempi. Äänet on AIVAN mielettömät! Kulutus tuntui laskevan hieman, nyt pääsi tankillisella 250kilsaa ennen kuin alko välkyttämään.. JA kuvia voipi jokainen kiinnostunut käydä kattoon ja kertoa mielipiteensä..
Niin ja kyseessä on micronin stainless hi-level malli..kuvioita uutesta putkesta
Liekkö sattunu tonnisen testit kyseeseen, tosin äänethän voi olla tuossa pienemmässäkin aika samoissa, tehot on kyl aika kovat jos ovat muka z750senItselläni oli siis Micron Beta, pitäs olla tehokkain ja äänekkäin markkinoilla, mutta dynossa en ole käyttäny, ääntä on sitten melkeen liikaa...
Hinta stormilla 397e tai jotain...
![]()
Joo, siis kyseisen testin pyörä on Suzukin GSX-R 1000 02', mutta tietenkin tosta näkee noin suurinpirtein, miten se vaikuttaa vaikkapa zetassa..Liekkö sattunu tonnisen testit kyseeseen, tosin äänethän voi olla tuossa pienemmässäkin aika samoissa, tehot on kyl aika kovat jos ovat muka z750senItselläni oli siis Micron Beta, pitäs olla tehokkain ja äänekkäin markkinoilla, mutta dynossa en ole käyttäny, ääntä on sitten melkeen liikaa...
Hinta stormilla 397e tai jotain...![]()
No mulla on vastaava Leon pönttö high-mallina:Leovincen kannun laitoin ja näyttää todella hyvältä ja saundi on sopivan murea. Ei siis onneksi ole mikään kauhea "rääkymispönttö" vaan kuulostaa sellaiselta kumealta ja sopivan racingilta.
Ja japsien ruiskupyörissä taitaa sitten vain Suzukeissa olla säädettävä ruisku. Muiden säätämiseen tarvitaan sitten PC, Techlusion tms.kannattaa käydä säädättämässä, ei maksa kuin jonku 50e paikasta riippuen ja ainakin saa pelit toimimaan kunnolla![]()
Juu varmaan säätyykin, mutta ei ainakaan kauhean tarkasti(?). Mulla ainakin meni sen verran rikkaammalle, että pcIII ja säätö toimenpiteet on tarpeen.Mulle kun joku infosi että jos pelkän sliparin vaihtaa, niin ruisku säätäisi itte ittensä?!?