• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z 750 0-100km/h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siis perkele! Nykyset mopot kuussatasesta lähtien kulkee mun mielestä ihan tarpeeks!
Ja helvetti jos joku ostaa mopon pelkkää keulimista varten, voi tyytyä ykspyöräiseen fillariin.
Kiihtyvyyksissä on niin pienet erot, et ei ne ainakaan pitäis mopon hankintaan vaikuttaa saatana.
En ny niin sanois.. Aikamoiset erot on kiihtyvyyksissä.. 0-100km/h ei ole mikään mittari, kun siihen riittää jo 100hp aika mukavasti, koska suurempaa tehoa ei pysty keulimisen yms takia hyödyntämään. Siitä ylöspäin alkaa sit teho puhua, ja kyllä sen sitte tunteekin ihan persauksissaan.

Ja kyllä se vaikuttaa ainakin mulla ihan pirusti, ei vaan saa kicksejä jos pyörä ei liikahda tarpeeks.

Mutta kaikki tavallaan, eikö?

Ja kyllä se vaikuttaa ainakin mulla ihan pirusti, ei vaan saa kicksejä jos pyörä ei liikahda tarpeeks.

Mutta kaikki tavallaan, eikö?
Aivan,
033102beer_1_prv.gif
sille...

Mut jos keuliminen kiinnostaa niin ostaa supermoton tai vastaavan.. Siihen kannata mitään 200kilosta nakua kyllä ostaa..
omg.gif

Ja aiheeseen, oli muuten pakko eilen todeta että ei keuli zeta. Vaikka kuinka vedin tupin nurin ja kygällä revittelin samalla kun revein sarvista niin ei se mihinkään noussut. Pitää kokeilla sitten keväällä uudelleen moottori käynnissä.
HALOO!?!?!? Sinähän unohdit sen kaasun kiinni laitoin ennen tupen iskemistä pohjaan  
033102bebe_1_prv.gif

Toi oli kyllä joku ihme ympäripyöree kiinalainen arvoitus.
Mulle toi nyt on tässä vaiheessa aivan sama paljonko zeta menee 0-100kmh, kun on kuitenkin eka iso pyörä kevarin jälkeen. Ja kuka sitä ny pelkkään keulintaan pyörän ostais! Pitäähän sillä stoppejakiin heittää
biggrin.gif

Joo, minäki taijan lopettaa koko keulimis harrastuksen. Vielä se on helppoa kun ei ole ko. hommaa oppinutkaan...
biggrin.gif

P.S Keuliminen on tyhmää!
tounge.gif

Tää ketju on taas invalidiuden keskittymä.
Taitaa olla vaan huonon huumorin keskittymä.

Talventulo näkyy, jengi vaan provoilee ja vanha kierto Miksi HD-kuskit ei moikkaa / Keulivat pellet / Miksi Golg Wing -kuskit ei moikkaa / Miksi... pellet alkaa taas.

Mutta ainakin osalla on hauskaa
tounge.gif
tounge.gif
Niin muuten no miksi ne ei sitten moikkaa
lookaround_orig.gif

P.S <-- kepillä jäätä, ja härjästä sarwea..
lookaround_orig.gif

Edith: Nii ja miks HD sedät ei myöskään keuli ??

Kävin äsken päräyttämässä korttelin ympäri zetalla. Oli melkoisen nannaa pitkästä aikaa. Oli vaan niin v*tun liukasta kun hiekkaa on niin stanasti. Ja topicciin lliityen, ei se keulinut, ruopi kyllä...
wink.gif

Niin ja laakista käyntiin tietty!  
biggrin.gif

Menee vähän off-topicciin, mutta kun ei viitti toista samanlaista perustaa..
Että mites 1000 zetan keulimisen kanssa sitten on?
ihan vaan mielenkiinnosta jos saatas lisää väittelyä..  
biggrin.gif

Menee vähän off-topicciin, mutta kun ei viitti toista samanlaista perustaa..
Että mites 1000 zetan keulimisen kanssa sitten on?
ihan vaan mielenkiinnosta jos saatas lisää väittelyä..  
biggrin.gif
Luulen ettei sekään keuli...
tounge.gif
Eikös se oo losoksi jo todettu testeissäkin. Tai ainakin väännöttömäksi... = Joten ei siis varmaan keuli...
tounge.gif
(Provoaa...)

Back