Onko polttoaine mittarin anturin johto paikallaan?Ja S@@T@N@!!! Ja nyt kun vihdoinkin sain pyörän kasaan ja ajoon, niin rupes samantien kiekkamittari peilaamaan 0 ja 7000 rpm välissä, eli exupissa jotai häikkää...menee just hermot tähän *piip* pyörään...![]()
Mites toi liittyy exupin toimintaan? No eni vei, mulla ko mopo kasattiin tossa keväällä niin kiekka mittari ilmotti vähän aikaa että exupissa ois jotain häikkää, mitään vikaa ei löytynyt ja n.10min käytön jälkeen kaikki oli taas kunnossa.. On se niin hieno peli että se korjaa itse vikansa, korjaispa nuo mun vuotavat stefatkin![]()
Jos bensan varoitusvalon anturipiuha on irti jenkakello näyttää vikakoodia. (En kyllä muista onko sama kuin Exjuipin koodi.)
Edellisen opin kantapään kautta. Samaten kuin sen (tosin toisella kertaa) että kiinni unohtuneen bensahana saa auki tankki paikallaan mutta se vaati kokolailla käsiä säälimätöntä tunkemista ja hanan lirpukkaa sörkkivä sormenpääkin on aika kovilla
[Edit: Ja Acella pääsee yllättävän kauas kotipihasta se hana kiinni...
Pitäisi kairata Acen putkeen paikka seosmittarin anturin natsalle. Tulin huomanneeksi jotta Ace menee K&N suodattimella turhan laihalle. => Vakio takaisin ja suutinsarja tilaukseen. Factory Pro setti löytyikin sopivasti MAWista poistomyynnistä @ 65€. Tulli Gyyn perittyä omansa jäi koko roskalle rahteineen satasen tienoille hintaa.
Voisi himmailla seoksia edes suunnilleen tontille ennen jarrulle lähtemistä.
Henk. koht. kiinnostaisi jos JP_445 jaksaisi kirjoitella TööböAcen tilanteesta.
Ahdettuja autoja jonkin verran sorkkineena minua aidosti kiinnostaa kuinka jouheaksi pikkupropelillisen Acen käytösen saa hiottua (orggis??) kaasarien tarjoillessa bensan.