• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yllättävä muutos järjestyssääntöihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vasta yhtiökokous voi tällaisen asian päättää.
Jossa se menee todennäköisesti äänestykseen ja mitenköhän luulet tuossa käyvän
ghostface.gif
Ne joille asiasta ei ole haittaa, ei myöskään näe mitään syytä äänestää hallituksen esitystä vastaan = varmaankin selvä enemmistö äänivallasta => tappio tuli
sad_orig.gif

Yhtiöjärjestyksen Olet saanut ostaessasi asuntosi. Siellä on oltava kohta missä selvitetään se tapa, millä yhtiösi järjestyssääntöjä voidaan muuttaa.

Asunnossa saa säilyttää jopa 10l palavia nesteitä muuten...ja ihan lain mukaisesti. Jokaisella aktiivisella lennokkiharrastajalla esim. on paljon Sinun asuntoasi arempi "vaatehuone tai lastenhuone" Sieltä löytyy helposti yli 10l palavia ja jopa räjähtäviä aineita, metanolia ja nitroglyserolia.

Yhtiösi ruohonleikkuri likaa, vuotaa ja haisee enemmän, ja mikä kauheinta...se on vielä mitä ilmeisimmin yhteistiloissa.

Omassa asunnossasi oikeasti kiellettyä on sellainen rikollinen toiminta johon voidaan lakien nojalla puuttua viranomaisen toimesta. Minulle on jäänyt epäselväksi kuinka tämä tilapäinen kalusteesi tuli muille yleensä tietoon?

Minulla on aina ollut erilaisia moottoreita ja myös 1100 Suzuki ja CB 750 sisällä asunnossa talven silloin kun asuin rivareissa. Koskaan ei syntynyt moista tilannetta. Oletko miettinyt mikä Sinussa ärsyttää noissa pyöristä haaveilevien naapuriesi mielissä? Siitähän tässä taitaa olla kyse? Hallituksen Puuha-Petet taitavat olla n. 40v isukkeja joiden Corollien väritkin emännät määräävät...

ja nyt vaan iltahalit pyörälle...niin minäkin menen tästä antamaan...
inlove.gif

Omassa asunnossasi oikeasti kiellettyä on sellainen rikollinen toiminta johon voidaan lakien nojalla puuttua viranomaisen toimesta. Minulle on jäänyt epäselväksi kuinka tämä tilapäinen kalusteesi tuli muille yleensä tietoon?
Lähinnä tässä taloyhtiössä asustaakin vain noita 40:ä isejä sisältäviä perheitä. Ja siksi jo otsikkoonkin laitoin, että kenties kateutta.

Se, mistä naapurit tietävät, että "sulhaseni" majailee sisällä selittyy ihan sillä, että rivitalon isojen ikkunoitten taakse näkyy aika helposti ja en ole verhoja pidellyt kiinni, kun ajattelin, etten mitään rikollista täällä puuhaile..=D
Tämä on myös aika pieni yhtiö, joten varmaan jokainen on humannut minun "rikokseni".

No, viis päivää mun vastauksesta hallitukselle kulunut, eikä mitään ole tapahtunut, tuskin tapahtuukaan siis..!

Kyseleppäs että, mihinkäs vedoten ne aikoo sen kieltää laillisesti?

Eikai niitä järjestyssääntöjä voi rukata ihan miten sattuu esim. meidän taloyhtiössä ei saa pitää karvalakkeja!! jne...

Lähinnä tässä taloyhtiössä asustaakin vain noita 40:ä isejä sisältäviä perheitä. Ja siksi jo otsikkoonkin laitoin, että kenties kateutta.

Se, mistä naapurit tietävät, että "sulhaseni" majailee sisällä selittyy ihan sillä, että rivitalon isojen ikkunoitten taakse näkyy aika helposti ja en ole verhoja pidellyt kiinni, kun ajattelin, etten mitään rikollista täällä puuhaile..=D
Tämä on myös aika pieni yhtiö, joten varmaan jokainen on humannut minun "rikokseni".

No, viis päivää mun vastauksesta hallitukselle kulunut, eikä mitään ole tapahtunut, tuskin tapahtuukaan siis..!
biggrin.gif
Niin tai taloyhtiön ämmät haluaa päästä eroon sinusta, kun kaikki äijät kyttää sinun ja pyörän perään
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ilmoitin ennen kauppakirjojen tekoa aikeeni rakennuttajalle/talo-yhtiölle, silloin asian ei katsottu olevan ongelma. Kerroin, että pyörässä on palovakuutus voimassa ympäri vuoden, eikä se aiheuta haju- tai aineellisia-ongelmia asuntooni, saatika sitten naapurille.
Ei yleensä kannata kysyä mitään etukäteen, vastauksen tietää jo valmiiks

Tässä mun ratkasu, asun muuten vuokralla soluasunnossa
biggrin.gif

mopopieni.jpg

Back