Jossa se menee todennäköisesti äänestykseen ja mitenköhän luulet tuossa käyvänVasta yhtiökokous voi tällaisen asian päättää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jossa se menee todennäköisesti äänestykseen ja mitenköhän luulet tuossa käyvänVasta yhtiökokous voi tällaisen asian päättää.
Lähinnä tässä taloyhtiössä asustaakin vain noita 40:ä isejä sisältäviä perheitä. Ja siksi jo otsikkoonkin laitoin, että kenties kateutta.Omassa asunnossasi oikeasti kiellettyä on sellainen rikollinen toiminta johon voidaan lakien nojalla puuttua viranomaisen toimesta. Minulle on jäänyt epäselväksi kuinka tämä tilapäinen kalusteesi tuli muille yleensä tietoon?
Lähinnä tässä taloyhtiössä asustaakin vain noita 40:ä isejä sisältäviä perheitä. Ja siksi jo otsikkoonkin laitoin, että kenties kateutta.Omassa asunnossasi oikeasti kiellettyä on sellainen rikollinen toiminta johon voidaan lakien nojalla puuttua viranomaisen toimesta. Minulle on jäänyt epäselväksi kuinka tämä tilapäinen kalusteesi tuli muille yleensä tietoon?
Se, mistä naapurit tietävät, että "sulhaseni" majailee sisällä selittyy ihan sillä, että rivitalon isojen ikkunoitten taakse näkyy aika helposti ja en ole verhoja pidellyt kiinni, kun ajattelin, etten mitään rikollista täällä puuhaile..=D
Tämä on myös aika pieni yhtiö, joten varmaan jokainen on humannut minun "rikokseni".
No, viis päivää mun vastauksesta hallitukselle kulunut, eikä mitään ole tapahtunut, tuskin tapahtuukaan siis..!
Ei yleensä kannata kysyä mitään etukäteen, vastauksen tietää jo valmiiksIlmoitin ennen kauppakirjojen tekoa aikeeni rakennuttajalle/talo-yhtiölle, silloin asian ei katsottu olevan ongelma. Kerroin, että pyörässä on palovakuutus voimassa ympäri vuoden, eikä se aiheuta haju- tai aineellisia-ongelmia asuntooni, saatika sitten naapurille.