Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kehä1 leppävaaran kohdalla esim. on 70:n rajoitus, yleensä "isoilla" teillä se nopeus on laskettu 60 tai jopa 50 km/h, missä niitä kouluja ym. laitoksia on.Ketä syyttelet.Tana ! Syy Liikenneturvallisuuden vaarantaminen / vakava piittaamattomuus.Ylinopeus sakot 528 Eur 70km/h rajotusalueella tutkassa 113 ja kortti hyllylle.Kyseinen Poliisi soitti mulle myöhemmin kotiin ja kyseli,että oletko jo maksanut sakon?!! Ja ilmoitti,että sakossa on väärää tietoja.Tapahtuma paikka ei ole oikein.Kysyisin kannattaako virheen takia vastustaa sakosta kihlakunnansyyttäjälle ?![]()
Vituttaa !!!!
Poliisi väärässä paikassa huomioiden ajoreittisi.
Jos rajoitus 70 km/t, niin olisiko ehkä koulu, lastentarha tai muu.
Missä Suomessa 70:n rajoitus? Olisiko ollut 60?
Näyttää tuon tosi totuuden kertominen olevan tiukassa. En mä olen mitään tehnyt ja mä luulin, että..... plää plää plää.
Ei sympatiapisteitä.
"Liikennevaloja saa käyttää vain tiellä, jolla ajoneuvon suurin sallittu nopeus on enintään 70 kilometriä tunnissa." (Liikennevaloasetus 2§)Ketä syyttelet.
Poliisi väärässä paikassa huomioiden ajoreittisi.
Jos rajoitus 70 km/t, niin olisiko ehkä koulu, lastentarha tai muu.
Missä Suomessa 70:n rajoitus? Olisiko ollut 60?
Näyttää tuon tosi totuuden kertominen olevan tiukassa. En mä olen mitään tehnyt ja mä luulin, että..... plää plää plää.
Ei sympatiapisteitä.
Vai 40 kympin alueella 85km/h todellista.85 40 alueella kortti pois kuukaudenvielä pariviikkoa ja sit![]()
![]()
![]()
![]()
Ei ole pakko allekirjoittaa jos ei halua. Silti sakko menee maksuun syyttäjän vahvistuksen jälkeen, jos siitä ei valita käräjille..Sakkolappu pitää aina kuitata omilla allekirjoituksilla sekä poliisin että rankaistavan henkilön. Eikös se, että paikanpäällä vetäisee puukstaavit proopuskaan osoita, että oli ihan itse läsnä sakotuspaikalla, eikä jossakin kilometrien päässä...![]()