• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ylinopeussakoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tana ! Syy Liikenneturvallisuuden vaarantaminen / vakava piittaamattomuus.Ylinopeus sakot 528 Eur 70km/h rajotusalueella tutkassa 113 ja kortti hyllylle.Kyseinen Poliisi soitti mulle myöhemmin kotiin ja kyseli,että oletko jo maksanut sakon?!! Ja ilmoitti,että sakossa on väärää tietoja.Tapahtuma paikka ei ole oikein.Kysyisin kannattaako virheen takia  vastustaa sakosta kihlakunnansyyttäjälle ?  
veryangry.gif

Vituttaa !!!!
Ketä syyttelet.
Poliisi väärässä paikassa huomioiden ajoreittisi.
Jos rajoitus 70 km/t, niin olisiko ehkä koulu, lastentarha tai muu.
Missä Suomessa 70:n rajoitus? Olisiko ollut 60?
Näyttää tuon tosi totuuden kertominen olevan tiukassa. En mä olen mitään tehnyt ja mä luulin, että..... plää plää plää.
Ei sympatiapisteitä.
Kehä1 leppävaaran kohdalla esim. on 70:n rajoitus, yleensä "isoilla" teillä se nopeus on laskettu 60 tai jopa 50 km/h, missä niitä kouluja ym. laitoksia on.

Ketä syyttelet.
Poliisi väärässä paikassa huomioiden ajoreittisi.
Jos rajoitus 70 km/t, niin olisiko ehkä koulu, lastentarha tai muu.
Missä Suomessa 70:n rajoitus? Olisiko ollut 60?
Näyttää tuon tosi totuuden kertominen olevan tiukassa. En mä olen mitään tehnyt ja mä luulin, että..... plää plää plää.
Ei sympatiapisteitä.
"Liikennevaloja saa käyttää vain tiellä, jolla ajoneuvon suurin sallittu nopeus on enintään 70 kilometriä tunnissa." (Liikennevaloasetus 2§)

Ton takiahan sitä 70 rajotusta käytetään.

Sakkolappu pitää aina kuitata omilla allekirjoituksilla sekä poliisin että rankaistavan henkilön. Eikös se, että paikanpäällä vetäisee puukstaavit proopuskaan osoita, että oli ihan itse läsnä sakotuspaikalla, eikä jossakin kilometrien päässä...
confused_orig.gif

85 40 alueella kortti pois kuukauden  
033102bebe_1_prv.gif
vielä pariviikkoa  ja sit  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Vai 40 kympin alueella 85km/h todellista.
Mitä on päässä liikkunut, että "taajamassa" vedetään lähemmäksi sataa  
omg.gif

Sitten ihmetellään kun poliisit on veemäisiä!
Pitäisikö tuosta suorituksesta antaa kukkia tai vaikka mennenvuosien teidenritarien punainensulka.
No tää on tätä "jeesustelua" ,mutta silti älyhoi älä jätä  
wink.gif

sitä tietä ei oikein taajamaks voi sanoa mut on kuitenkin 40 alue....
buttrock.gif
mut kohta mopoillaan taas ja mitään ei opittu muuta ku ens kerralla jos alla on kotilon sijaan pyörä saattaa maija jäädä ihmettelemään mun perävaloja
withstupid.gif
062802moto_prv.gif

Sakkolappu pitää aina kuitata omilla allekirjoituksilla sekä poliisin että rankaistavan henkilön. Eikös se, että paikanpäällä vetäisee puukstaavit proopuskaan osoita, että oli ihan itse läsnä sakotuspaikalla, eikä jossakin kilometrien päässä...  
confused_orig.gif
Ei ole pakko allekirjoittaa jos ei halua. Silti sakko menee maksuun syyttäjän vahvistuksen jälkeen, jos siitä ei valita käräjille..

Back