Liikenteen sujuvuuden vuoksi pyrinkin itse ajamaan siellä mahdollisimman vähänLiikenneturvallisuuteen vedoten ajaminen onkin keskeytettävä, jos jyväskyläläisiä on Stadissa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liikenteen sujuvuuden vuoksi pyrinkin itse ajamaan siellä mahdollisimman vähänLiikenneturvallisuuteen vedoten ajaminen onkin keskeytettävä, jos jyväskyläläisiä on Stadissa![]()
...jos näen rajoitusmerkin.Onko tää nyt sitä kukkahattutäti-huumoria?Minä en ole vielä Helsingissä liikkuvana nähnyt kenenkään ajavan ylinopeutta ja itse noudatan aina pilkulleen nopeusrajoitusta, jos näen rajoitusmerkin.
15 x![]()
"Konstaapeli hyvä, ajoin niin lujaa, etten erottanut nopeusrajoitusmerkkiä."...jos näen rajoitusmerkin.Onko tää nyt sitä kukkahattutäti-huumoria?Minä en ole vielä Helsingissä liikkuvana nähnyt kenenkään ajavan ylinopeutta ja itse noudatan aina pilkulleen nopeusrajoitusta, jos näen rajoitusmerkin.
15 x![]()
Kursivointi allekirjoittaneen.![]()
Vaan entäs jos kohderyhmäksi joutuisivat ylinopeutta ajavat?Mikäli kohderyhmäksi todella joutuisivat motoristit
Olet tarkkasilmäinen, iama....jos näen rajoitusmerkin.Onko tää nyt sitä kukkahattutäti-huumoria?Minä en ole vielä Helsingissä liikkuvana nähnyt kenenkään ajavan ylinopeutta ja itse noudatan aina pilkulleen nopeusrajoitusta, jos näen rajoitusmerkin.
15 x![]()
Kursivointi allekirjoittaneen.![]()
niin tiedä sitten aikooko ne ottaa niitä kuvia joka suunnasta...Mikäli kohderyhmäksi todella joutuisivat motoristit
Eli työllistävä vaikutus... hyvä hyvä.Selkeästi keskeneräistä ajattelua koko laki.. tämän seurauksena päivähoitomaksut nousevat.. isi/äippä ajaa kauemmin töistä hoitopaikkaan... mistä taas seuraa että kauppojen aukioloa on pidennettävä,, päivähoitajista tulee pulaa samoin kaupan myyjistä mikäli työaikalainsäädäntöä aiotaan noudattaa..Ilmansaasteet lisääntyy kun sillä kotterolla ajetaan tunnin sijaan tunti 10 minuuttia .. samallaisessa mutta hitaammin etenevässä ruuhkassa..
jne jne..
![]()
Ei rekat saa ajaa Helsingin keskustassa. Ja bussithan noudattaa nopeusrajoituksia muutenkin, eikö?rekkakuskit ja bussikuskit varmaan hyppii onnesta kun aikataulut rupee kuseen oikein urakalla.
Jep jep... Koskaan ei ole bussi koittanut työntää vauhtia kun itse ajanut rajoitusten mukaan...Ei rekat saa ajaa Helsingin keskustassa. Ja bussithan noudattaa nopeusrajoituksia muutenkin, eikö?rekkakuskit ja bussikuskit varmaan hyppii onnesta kun aikataulut rupee kuseen oikein urakalla.
hmmmm..niinkö..ja trailerithan itsestään menevät/ilmestyvät katajanokalle,sompasaareen,etelä ja länsisatamaan..kö??Ei rekat saa ajaa Helsingin keskustassa. Ja bussithan noudattaa nopeusrajoituksia muutenkin, eikö?rekkakuskit ja bussikuskit varmaan hyppii onnesta kun aikataulut rupee kuseen oikein urakalla.
Oliskohan toi haavi laajempi, ku keskusta, kumminkin?mahdollistaa Helsingin seudulla rehottavien ylinopeuksien lisääntyvän kameravalvonnan.
Tuskinpa niitä ihan keskustaan edes kauheesti laitetaan.. Siellä kun ei pysty kovin usein ajamaan tarpeeks lujaa, että rajoitukset paukkuis. Ei siis tuota tarpeeks sielläOliskohan toi haavi laajempi, ku keskusta, kumminkin?mahdollistaa Helsingin seudulla rehottavien ylinopeuksien lisääntyvän kameravalvonnan.
Ollut kiellettyä vissiin jo viitisentoista vuotta. Satamiin saa ajaa vain määrättyjä reittejä pitkin.hmmmm..niinkö..ja trailerithan itsestään menevät/ilmestyvät katajanokalle,sompasaareen,etelä ja länsisatamaan..kö??Ei rekat saa ajaa Helsingin keskustassa. Ja bussithan noudattaa nopeusrajoituksia muutenkin, eikö?rekkakuskit ja bussikuskit varmaan hyppii onnesta kun aikataulut rupee kuseen oikein urakalla.
Helsingin satamiin saa aja rekoilla vain tiettyjä reittejä pitkin. Ydinkeskustan läpi ei saa ajaa.hmmmm..niinkö..ja trailerithan itsestään menevät/ilmestyvät katajanokalle,sompasaareen,etelä ja länsisatamaan..kö??Ei rekat saa ajaa Helsingin keskustassa. Ja bussithan noudattaa nopeusrajoituksia muutenkin, eikö?rekkakuskit ja bussikuskit varmaan hyppii onnesta kun aikataulut rupee kuseen oikein urakalla.
bussijuttua nyt en lähde edes kommentoimaan,ihan vaan tän hetkisen hyvän tuuleni säilyttämiseksi![]()