Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:No pääshän sitä uralle. Järilässä oli. Melko pehmeä
Katotaan saadaanko videota rohkaisemaan ensi kerralla vaikeuksia kohdanneita.
Miki sanoi:Ihan perberistä oli baanat tällä. Lauantaina ja tänään kävi ajamassa eri paikoissa. Matalamman (vakio) penkin laitoin ja vaimennuksia löysäilin, mutta ei tossa kelissä voi isoja johtopäätöksiä säädöistä tehdä. Tänään vielä lasit jääti.
JMH sanoi:^
Kyl mä tosta otin tälle päivälle vielä menoa auki molemmista päistä. Oisko yks varaa vielä takana.
Mites ton riparin kanssa, keula ja perä?
Tolppiakin ois varaa pujottaa kolmioiden läpi, mut oli jo nyt melko hullu Lopella siirtymillä. Koitin antaa kerran enempi happea, ni meni eteenpäin kakspyöräluisussa poikittain. Kyl joutu kytkimellä pelasteleen siirtymillä, ettei oo penkassa. Isot pojat soittelivat vain. Mulla loppu muna![]()
Tää oli kovajmh sanoi:kuski inisi, että tommonen kevyt tahtari on kuulemma raskas työntää sohjospoorissa ylämäkeen liukupohjilla. Menis lenkille.
JMH sanoi:Noniin... nyt se video. Oon ensinnäkin pahoillani, että vie niin monta arvokasta elinminuuttia, mutta parhaansa MutkaMax-Setä teki jopa nopeuttaen matskua paikka paikoin. Kuvattava on mitä on.
Täällä joku oli hieman hengästynyt spoorissa ekaa kertaa. No, tää oli itelle kolmas. Kaks kertaa isolohkolla helmi-maaliskuussa 2019 ja nyt heti perään 2021!
Spoorihan oli pehmeä, jos myös kuskikin.
Tällast se sit o