Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyvä tapa pilata ainakin kynttilät o käydä vähän väliä pikkasen käyttämässä..jos pitää käyttää ni kunnolla lämpimäksi.Veikkaampa että eiköhän tuo tärkein kuitenkin ole tuo pyörän muistaminen, eli käyttää pissillä välillä![]()
Kuka sitä pyörää nyt koko talven olisi käyttämättä?
Mutta kukin säilöää niin kuin parhaaksi näkee![]()
Onko kukaan mahdollisesti syttypyörää ja suutinsarjaa vaihtanu zetoriin??
Sama täällä, lähti käyntiin kuin lämpimänä kesäpäivänä vaikka oli 3kk seisomassaTaas alkaa tämä "miten säilöä pyörää oikein" ja takuulla löytyy yhtämonta tapaa kun on pyörääkin.itse olen kolme talvea säilönyt tyylillä että tankki täyteen, stabilointiainetta ja sillointällöin käyttämässä ja kuuntelemassapörinöitä ja uskokaa tai älkää niin pyörä on säilynyt hyvin![]()
![]()
Samaa mieltä: tankki täyteen, kerran kuussa käyttää/ höpisyttää koneen käyntilämpöiseksi ja se on siinä.Sama täällä, lähti käyntiin kuin lämpimänä kesäpäivänä vaikka oli 3kk seisomassaTaas alkaa tämä "miten säilöä pyörää oikein" ja takuulla löytyy yhtämonta tapaa kun on pyörääkin.itse olen kolme talvea säilönyt tyylillä että tankki täyteen, stabilointiainetta ja sillointällöin käyttämässä ja kuuntelemassapörinöitä ja uskokaa tai älkää niin pyörä on säilynyt hyvin![]()
![]()
![]()
Nyky bensa alkaa jo parin kuukauden päästä huonenemaan, tuota voit vaikka esim. nesteeltä tiedustella, ellet usko.Saatanpa toistaa itseäni mutta:
-tasalämpöisissä tiloissa ei kosteutta keräänny tankkiin.
-Kuitenkin, jos mahdollista niin tankki ihan täyteen (jos lämpötila kuitenkin hieman vaihtelis...)
-Bensa ei puolessa vuodessa mene pilalle
Vai menee bensa huonoksi jo parin kuukauden aikana. Hoh hoijaa. Ei se nyt mitään maitoa oleNyky bensa alkaa jo parin kuukauden päästä huonenemaan, tuota voit vaikka esim. nesteeltä tiedustella, ellet usko.
Ja tosiaan tuo sillointällöin kun käy käynnistelemässä niin todennäköisesti tulpat pimeeksi.
Vääntöä, vääntöä (leikkimielellä sitten) näin ajokelejä odotellessa![]()
Ei tuo hinta kauheasti putoa tuolta -> Big Bike Müncheneiköhän tästä talviseisonnasta ja sen kikoista ole jauhettu muualla jo aivan tarpeeksi, eli ei tehdä tästä topikista samanlaista, ok?
toisiin asioihin; mistä on väki tilannut vanhempaan zetaan muoviosia, esim bugspoileria yms.. katselin ite että stormilla on ermaxin tuotteita myytävänä mutta hinnat on aika kovia (270€ bugspoilerista) niin aattelin saisko noita jostain edullisemmin?
Aika korkea on tuo vanhempikin malli, jonkin verran sitä toki voi madaltaa. Muutoin pyörä on helppo suht ajettava ja sopii minusta ihan hyvin aloittelijalle.Ja miten mahtaa lyhyet jalat ylttää maahan. Uudemmissa näytti olevan istumakorkeus 82cm, ja se on liikaa se.![]()