Minä en kyllä ymmärrä tota vatvomista ollenkaan, toi holhoojavaltio meininki on muutenkin jo aivan perseestä. Moottoripyörät on vaan nyt kunnon silmätikkuna tän kuolemat pois tavoitteen takia, vaikka autoilijoita taitaa kuolla suhteessa ihan sama määrä, ellei enemmän. Kielletään moottoripyörät, jos nopeusrajoitukset on mittarina niin 99.8% autoistakin on ylitehoisia, aletaan kaikki ajaa T-fordeilla niin ei autoilijat loukkaannu, eiku nekin voi ajaa jalankulkijan yli, kielletään autotkin, entä aseet? Samalla veneet ja osa on kuollu pyöräillessäkin, kielletään nekin, lopuksi kaikki voi istua kotona sängyn päällä lyijykopissa ettei vaan mikään tule koskaan loukkaamaan. Kyllä politikot on sit iloisia kun kukaan ei kuole, vaikka lopuksi kaikki tekee itsemurhan tekemisen puutteen takia.
Osalla kuskeista on asennevika, sitä ei käy kieltäminen, mutta moottoripyörien rajoittaminen/kieltäminen varmasti auttaa, kun ne vaan keksii toisia tapoja tappaa itsensä. Bodomlenkin varrelle kun menee istumaan hetkeksi ei tartte kauaa odottaa ennenku tulee joku RS6 vaarallisemmin mutkista kuin mikään moottoripyörä. Vaaralliset kuskit tulee aina olemaan ongelma ja sille ei yksinkertaisesti voi mitään, ellei joka toinen ihminen ryhdy poliisiksi ja seuraa sitä toista. Itse toivon että ne jotka ajaa päättömästi tekis sen paikassa jossa ne ei loukkaa ketään muuta. Sen takia kun rangaistuksakin jaetaan liikenteessä ois mun mielestä parempi suhteuttaa ne tilanteen mukaan eikä mitä itse asiassa teki.
ajakaa turvallisesti ja nauttikaa siitä moottoripyöräilystä.
Osalla kuskeista on asennevika, sitä ei käy kieltäminen, mutta moottoripyörien rajoittaminen/kieltäminen varmasti auttaa, kun ne vaan keksii toisia tapoja tappaa itsensä. Bodomlenkin varrelle kun menee istumaan hetkeksi ei tartte kauaa odottaa ennenku tulee joku RS6 vaarallisemmin mutkista kuin mikään moottoripyörä. Vaaralliset kuskit tulee aina olemaan ongelma ja sille ei yksinkertaisesti voi mitään, ellei joka toinen ihminen ryhdy poliisiksi ja seuraa sitä toista. Itse toivon että ne jotka ajaa päättömästi tekis sen paikassa jossa ne ei loukkaa ketään muuta. Sen takia kun rangaistuksakin jaetaan liikenteessä ois mun mielestä parempi suhteuttaa ne tilanteen mukaan eikä mitä itse asiassa teki.
ajakaa turvallisesti ja nauttikaa siitä moottoripyöräilystä.