Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ruiskumallien keltainen on 473.201. Vanhemmat keltaiset ovat tietääkseni eri sävyllä, joten tuo värikoodi ei taida päteä niihin.Ja mikä on muuten ton ducatin keltaisen värin värikodi?
Mitenkäs tuo koneistaminen tapahtuu, menenkö kuvan ja alkuperäisten tappien kanssa koneistamoon ja sanon että tälläisetMoni on koneistanut itse jalkatappisarjan 750S:sään. Hyvin on toiminut...
Aika harvalla on koneistamoon sopivaa 2D-kuvaa valmiina koko jalkatappisarjasta... Mutta silti olen ulos tulevia virityksiä nähnyt noissa SuperSporteissa joissa on yläputket.Mitenkäs tuo koneistaminen tapahtuu, menenkö kuvan ja alkuperäisten tappien kanssa koneistamoon ja sanon että tälläisetMoni on koneistanut itse jalkatappisarjan 750S:sään. Hyvin on toiminut...![]()
Vai tarvitaanko pyörä mukaan?
Ei kenelläkään satu olemaan mittoja/kuvaa ko. tapeista niin olisi varmasti helpompaa selittää siellä kun pyörän saaminen sinne on aika mahdotonta. Haulla ei löytynyt oikeen löytynyt.
R.M. Heinolta kun kyselin takajalkatapeista, niin kerrottiin ettei vakiotapit pitkillä pulteilla ja holkeilla kestä. Onhan se silti maalaisjärjelläkin todettavissaOnko murtumisvaaraa?