Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin näin, kisussa on normaali yamahan laatikko - vaatii määrätietoisia otteita mutta esim itse pidän henkilökohtaisesti tuosta lootasta.Kyllä tuo 1->2 paukahtaa aina jonkun verran. Kuulunee asiaan catin kohdalla. Toisella öljyllä voi toimia hieman pehmeämmin. Niin ja tietenkin vaihtamalla määrätietoisesti, eikä vaan sinne päin. Kannattaa säätää se vaihdevipu sopivampaan asentoon jos ei ole.
Omassa on ainakin lämpömittarin mukaan jossain sadan asteen paikkeilla käynnistynyt. Näitä harvinasia tilanteita on sattunut kuluvalla kaudella ehkä kahdesti ja aina Kehä I:n ruuhkassa. Eli jotain hyötyä ruuhkastakin.Missä lämpötilassa jäähdystys tuuletin pitää pyörähtää käyntiin? Kun lämmöt nousi 100asteeseen,eikä hyrrä pyörinyt.
Speksit sanoo että 102-108 asteessa, ja pois 98 asteessa. Itselläni näyttää lämpömittari ainakin 110 ennenkuin se menee päälle, ja syylärin lämpö infralla mitattuna on silloin päälle 115, lohkon kyljestä melkein 120.Missä lämpötilassa jäähdystys tuuletin pitää pyörähtää käyntiin? Kun lämmöt nousi 100asteeseen,eikä hyrrä pyörinyt.
Siitäpä hyvinkin.Juu kiva pikku pauke kuuluu munki kisusta, ei kuitenkaan ole häiritsevällä tasolla. Suht uusi tuttavuus tämä pyörä niin kysyisinkin tuosta tyhjäkäynnin säädöstä, onkos se tuo musta nupikka oikean polven vieressä? Pitäisi parisataa saada lisää kierroksia ja olen ymmärtänyt, että tuosta se säädettäisiin mutta hieman hapettuneelta näyttää eikä nupikan pyörittäminen onnistu. (en viitsinyt uutta aihetta tästä tehdä...)![]()
tuo Shellin öljy toimii myös minun pyörässä,kaikke muita merkkejä kokeilin,mutta tuolla hiljeni huomattavasti,ja saa alaskin päinYllättävän paljon öljy vaikuttaa vaihteiden toimintaan. Minulla myös catissa vaihteet rutisi 1-2-3 castrolin gps:llä, mutta nyt vaihdoin shell advance ultra 4:een ja ero on hämmästyttävän suuri shellin öljyn eduksi. Rutinat loppuivat ja muutenki laatikko toimii pehmeämmin.. ainakin näin ensi kokemuksella![]()
Vieläkö pääsisi eroon 135km/h jälkeisestä tärinästä rungossa, niin tyytyväinen olisin..