TommoKe sanoi:Mutta tossahan korkkasi kierteet alumiinisestä vetopakasta. "Kuvassa osa numero 7"
En tiedä mihin viestiin sinä nyt viittaat, minä viittaan tuohon:
http://www.moottoripyora.org/keskus...amaha-YZF-R1?p=6587448&viewfull=1#post6587448
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TommoKe sanoi:Mutta tossahan korkkasi kierteet alumiinisestä vetopakasta. "Kuvassa osa numero 7"
sami1024 sanoi:En tiedä mihin viestiin sinä nyt viittaat, minä viittaan tuohon:
http://www.moottoripyora.org/keskus...amaha-YZF-R1?p=6587448&viewfull=1#post6587448
Tumppi sanoi:Tuossahan se ongelma melko varmasti on. Joko akku on sökö, liian pieni kapasiteetiltaan tai muuten sopimaton. Hyvä akku ei hetkessä kyykkää, oli sen valmistustapa mikä hyvänsä. Ns. Litiumakut antaa paremmin starttivirtaa kapasiteettiinsa nähden, ainoastaan erittäin kylmässä ne menettää tuota ominaisuuttaan. Jotkut noista akuista on helppo hajottaa väärällä laturilla..
Uudella akulla helppo testata.
EDIT: Hippi ehti ensin![]()
pringlw sanoi:Starttausongelmat jatkuu.. Kokeilin uudella akulla, mutta ei jaksanu pyörittää sitäkään vähää mitä tolla litiumakulla. Uusi akku oli täyteen ladattu. Voisko tossa nyt olla starttimoottorissa jotain häikkää? Aikaa ollut tosi vähän, mutta huomenna koitan vielä kaapeleilla auton akusta. Litiumakulla sen saa kyllä aina käymään, mut vaatii 3-4 starttia ja kerralla jaksaa n. 5 sek pyörittää...
e: uudella tavallisella akulla ei siis käynnistynyt lainkaan, vaan akku hyytyi kokonaan..
Kai sulakkeet tarkistit ettei olis vain niin pienestä kiinni.CBR 600RR sanoi:Moi!
Tänään aamulla Turussa oli ´´pieni´´ tsunami. Totta kai Yammun kans liikkeenteesee vaa. Kun ajelin Turun keskustasta Raision keskustaan niin paikan päällä pyörän lämmöt 118 astetta. Ihmettelin sitä hiukan kun ulkolämpötilaki oli vain n. +14.
Kun sammutin pyörän, niin flekti ei pyörinyt ja pyörä piti krahisevaa ääntä kun sammutin moottorin. Normaalisti muistaakseni 104 asteessa alkaa mulla flekti pyörimään.
Sammutin kokonaan virrat pyörästä, käynnistin uudestaan, flekti ei edelleenkään pyörinyt. Käynnistin uudelleen (lämmmöt nyt 121 astetta), flekti ei edelleenkaan pyörinyt mutta tällä kertaa pyörä ei krahissut kun sammutin sen.
Iltapäivällä kun lähdin töistä takaisin kotiin niin lämmöt totta kai ihan alhaalla koska kukaan ei ollu ajanut sillä yli 8h. Mutta kun tulin takaisin kotiin niin taas lämmöt 120 asteessa, flekti ei pyöri. Eikä taaskaan krahissut kun sammutin vehkeen.
Eli kastuiko nyt joku niin pahasti jostain aamulla et flekti meni paskaks kokonaan? Vai voiko homma lähtee toimimaa kunha pyörä kuivuu kunnolla? Vai onko täysin sattumaa et flekti meni just nyt paskaks ku aamulla oli tsunami?
MIKES_ sanoi:Paljon -07 rykkösen mittari näyttää liikaa vakio välityksillä? Mulla nyt 16/45 välitykset niin nopeus gps 92kmh ja mittarissa 101kmh. Ja matka esimerkiksi gps 6.7km niin mittari näyttää 7.0km. Mihin olette speedohealerin näissä laittanu?

MIKES_ sanoi:Paljon -07 rykkösen mittari näyttää liikaa vakio välityksillä? Mulla nyt 16/45 välitykset niin nopeus gps 92kmh ja mittarissa 101kmh. Ja matka esimerkiksi gps 6.7km niin mittari näyttää 7.0km. Mihin olette speedohealerin näissä laittanu?
tate66 sanoi:Kai sulakkeet tarkistit ettei olis vain niin pienestä kiinni.