grandi67
No perkele
LaiskaltaNo niin! Huomenna pitäis hakea -05 R1 talliin, eipä ole mulla ennen Yammun kyykkäriä ollut, saas nähdä miltä Yammu tuntuu Suzukin (Busa,B-King) jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LaiskaltaNo niin! Huomenna pitäis hakea -05 R1 talliin, eipä ole mulla ennen Yammun kyykkäriä ollut, saas nähdä miltä Yammu tuntuu Suzukin (Busa,B-King) jälkeen.
Toi on puhdas säätökysymys. Laittamalla 2-3K€ rahaa pyörän "säätöön", niin johan rupeaa kiukkuakin löytyyn!LaiskaltaNo niin! Huomenna pitäis hakea -05 R1 talliin, eipä ole mulla ennen Yammun kyykkäriä ollut, saas nähdä miltä Yammu tuntuu Suzukin (Busa,B-King) jälkeen.![]()
Hyvä skyToi on puhdas säätökysymys. Laittamalla 2-3K€ rahaa pyörän "säätöön", niin johan rupeaa kiukkuakin löytyyn!![]()
Niin no joo... mutta joka vehkeeseen ei viitti moisia summia upottaaToisia tarvii säätää parilla tonnilla että saa saman mitä muista vakiona![]()
Eipä tohon 05 malliseen taida aivan pari tonnii riittääToi on puhdas säätökysymys. Laittamalla 2-3K€ rahaa pyörän "säätöön", niin johan rupeaa kiukkuakin löytyyn!LaiskaltaNo niin! Huomenna pitäis hakea -05 R1 talliin, eipä ole mulla ennen Yammun kyykkäriä ollut, saas nähdä miltä Yammu tuntuu Suzukin (Busa,B-King) jälkeen.![]()
![]()
Belray exs 10w-50. ei siihen parempaa öljyä saaNiin ne vain haaveet ja unelmat joskus toteutuu.. Siellä se -07 Rykkönen tallissa odottelee kesää.![]()
Saattaahan se pikku kiljahdus tuossa kevään kynnyksellä päästä kun tuosta vakuutusmaksu kolahtaa, jotain ~ 1400€ Kaskoineen.ee ollu kusiaisessa näin paljoa.![]()
Oon eri foorumeilta lueskellut noista jammun äänistä et ihan normaalia pikku kilinat kalinat ja kolinat mutta kuuluuku teillä kone lämpimänä kytkin pohjaan vedettynä jotain pientä naputusta/rahinaa sieltä kytkimestä?
Pyörä on kylläkin seisonut melko pitkään ja öljyt on vanhahkot joten hävinnee öljyjen vaihdolla ja kovalla ajolla. Painelaakeriko lie mikä alkaa ääntämään.
Suzussa toimi aikasta hyvin tuo motulin 5100 15-50W mitä ölppää olette jammussa käyttäny? sitä Delvaccia ei tartte ehottaa. Käyttöohjekirjassahan lukee Älä käytä dieselmoottoreihin tarkoitettua öljyä.
Oon kuullut joskus väitteen että se pitäis lykätä pakastimeen...tuli tässä talvi taas vastaan ja kyllä harmittaa, aloin tuossa ottamaan omasta rykkösestä mallia 2006 akkua irti, hokasinkin että ei oo ihan yksi kaksi mutteria irti ja sitten läks :/
Mietin että onko se paha jos pistän peiton alle kylmään talliini ja vain laturin johdoilla latailen välillä sitä siellä ?
Eli tyhjeneekö akku jos säilytän kylmässä ?
Tänks !
Juu, pyörä ja avaimet jammudiilerille. Oma pärrä menossa keväällä vara-avaimen uudelleen koodaukseen. En osaa sanoa, onnistuuko muualla kuin Yamaha Centerissä. Soittamalla paikalliseen valtuutettuun Yamaha-huoltoon kannattanee, jos ei Centeriä ole lähettyvillä. Yamaha Centerhän on Kone-Keskoa, eli kannatanee kysellä sieltäkin jos sellainen on lähellä, mutta Yamaha Centeriä ei.Miten se näissä siruavaimissa menee tuon vara-avaimen kanssa? Pitääkö se tilata joltain jammu-diileriltä
Jos kansainvälinen kommunikointi onnistuu muutenkin, kuin käsimerkkien osalta niin, tässä joitakin viitteitä internetin ihmeelliseen maailmaan:Semmonen kysymys Yamaha-asiantuntijoille, että kuinka helposti noilla 2010-mallin vakiovaimentimilla saa lisää mökää? Ajattelin, kun noi sliparit ei ole ihan ilmaisia, että saako sitä mökää halvemmalla/helpommalla modaamalla noita vakiopönttöjä?
oisko kellään tietoa mikä vois olla vikana kun -03 R1:ssä polttaa backup sulakkeen heti kun sitä tarjoaa siihen paikkaan. käsittääkseni tämä sulake vaikuttaa kellon, tripin ja vapaan vaihtovaloon? vähän oikosululta vaikuttais mutta ei mitään tietoa mikä johto vois olla ja minkä värinen..

eriveto79 sanoi:Mitä helv?? Täältähän on kadonnut mun kaikki eiliset postaukset...
Siispä laitan tähän uusiksi:
Eli hommasin -10 mallin ajamattomat rytkösen. Ja nyt kiinostaisi tietää muiden Yamaha kuskien sisäänajo metodeja. Netistä kyllä löytyy yhtä monta tapaa, kuin kirjoittajaakin. Mutta rykkösen omistajien omakohtaiset kokemukset kiinnostaa.![]()