Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä äänet koveni jonkin verran, mutta ei mun mielestä mitenkään häiritsevästi. Mulla kun on tuossa omassa 06' mallissa 07'-08' takakate niin oli pakko hieman lyhentä noita pönttöjä kun ne meni niin rumasti takavalon ohi.Kuinka paljon vaikutti ääniin vaimentimien lyhennys? Itselläni on omassa kymppiärrässä myös akrapovicin kokoputkisto hiilikuituvaimentimin ja en kyllä viitsisi lyhentää, kun tälläkin hetkellä kierrosten noustessa rivinelosen skriimerisaundi kuuluu sen verran kovaa, että itseäkin heikottaa välilläEi ole pelkät sliparit.![]()
Anna kun arvaan, ekaks laitettiin ilokaasusetti ja sen jälkeen jouduttiin tekeen täydellinen koneremontti, tietysti vähän paremmilla osilla!Jaska:
Onko tuonne konepuolelle tullut jotain viriviriä, vai mihin 4 tonttua upposi?![]()
Katos joo, ei ilman lyhentämistä olisi istunut kovinkaan nätisti tuohon perään.Kyllä äänet koveni jonkin verran, mutta ei mun mielestä mitenkään häiritsevästi. Mulla kun on tuossa omassa 06' mallissa 07'-08' takakate niin oli pakko hieman lyhentä noita pönttöjä kun ne meni niin rumasti takavalon ohi.Kuinka paljon vaikutti ääniin vaimentimien lyhennys? Itselläni on omassa kymppiärrässä myös akrapovicin kokoputkisto hiilikuituvaimentimin ja en kyllä viitsisi lyhentää, kun tälläkin hetkellä kierrosten noustessa rivinelosen skriimerisaundi kuuluu sen verran kovaa, että itseäkin heikottaa välilläEi ole pelkät sliparit.![]()
Lähtötilanne
Lyhennyksen jälkeen
Juu kaikenlaista pientä.Jaska:
Onko tuonne konepuolelle tullut jotain viriviriä, vai mihin 4 tonttua upposi?![]()
Sovitaanko ettei ruveta yllyttämään, kun pitäis varmaan vaimolle ens talvena laitella jonkunlainen motskari.sanoi:Olikos tota ees porailtu suuremmaksi?![]()
Mitäs sanoi Ruusilan penkki pyörästä?Juu kaikenlaista pientä.Jaska:
-avarrettu kansi Kelvottoman projektista ylijääneenä, Kansiset![]()
-pipercamsin nokat
-YEC-kitti venttiilinjouset (oli viimmenen paketti Hollannissa)
-kokoputkisto
-nokkien ajoitus, Kansiset
-penkitys, Bike Doctor
Tuommonen käppyrä sieltä tuli.Mitäs sanoi Ruusilan penkki pyörästä?Juu kaikenlaista pientä.Jaska:
-avarrettu kansi Kelvottoman projektista ylijääneenä, Kansiset![]()
-pipercamsin nokat
-YEC-kitti venttiilinjouset (oli viimmenen paketti Hollannissa)
-kokoputkisto
-nokkien ajoitus, Kansiset
-penkitys, Bike Doctor
juu tottakaiKyllä sieltä jotain hevosia siis löytyy![]()
Lähetäänkö viivalle, lähetäänkö![]()
Jos sä et porauta tota ennen kuin myyt sen pois, niin sua jää jälkikäteen harmittaan ettei tullut kokeiltua sitäkin... Ei muuta kun lohko porattavaksi ja wisecoa kehiinSovitaanko ettei ruveta yllyttämään, kun pitäis varmaan vaimolle ens talvena laitella jonkunlainen motskari.sanoi:Olikos tota ees porailtu suuremmaksi?![]()
![]()
Jotenkin mä en noista turboista perusta, vapari on paljon mukavampi. No turbo shit, just real power pleaseAlkas jo vaan turbo tulla halvemmaksi ja tehot taattu![]()
Näinhän se on, varsinkin jos pyörää ei tehdä kulkemaan kovaa ja suoraan. Toisaalta, onhan noita tuproja ihan päivittäisessä käytössä olevissa pyörissäkin ja hommat kehittyneet siihen malliin, että teho saadaan tulemaan hieman järkevämmin ulos. Eihän sitä ole pakko miljoonalla barilla viedäJotenkin mä en noista turboista perusta, vapari on paljon mukavampi. No turbo shit, just real power pleaseAlkas jo vaan turbo tulla halvemmaksi ja tehot taattu![]()
![]()
Se on kyllä totta, että hintaa / hevosvoima tulee helvetisti ja rajat ovat pian vastassa, kun lähdetään vaparista ottamaan hevosia irtiNäinhän se on, varsinkin jos pyörää ei tehdä kulkemaan kovaa ja suoraan. Toisaalta, onhan noita tuproja ihan päivittäisessä käytössä olevissa pyörissäkin ja hommat kehittyneet siihen malliin, että teho saadaan tulemaan hieman järkevämmin ulos. Eihän sitä ole pakko miljoonalla barilla viedäJotenkin mä en noista turboista perusta, vapari on paljon mukavampi. No turbo shit, just real power pleaseAlkas jo vaan turbo tulla halvemmaksi ja tehot taattu![]()
![]()
![]()
Kyllä itsekin jotenkin enemmän diggaan vapareista. Ainoa miinus on se, että rajat tulevat vastaan helpohkosti ja maksaa niin perkeleesti per heppavoima![]()
- P
No kuule, no hätä! Kyllä se on aika räjäyttävää lykätä customiinkin turbo kiinniKyllä rykkösessäkin joutuu porauksen jälkeen pinnoittamaan sylinteriputket. No sitä en pidä ongelmana, kun on tullut hyväksi "tutuksi" yks jannu tuolta R1-foorumilta. Jenkkilässä on hieman useampi taho mikä noita tekee ja sylinteriryhmiähän sieltä saa halvalla. Mutta sylintereiden seinämät on melko ohuet, joten on aika arveluttavaa jos siitä nappastaan parikin milliä pois. Jotkut kyllä ovatkin sitä mieltä ettei se onnistu.
Kalliitahan noi hevoset on mitä vapariin lisää yrittää, mutta jos täs olis laskemaan ruvennut niin hullujenhuoneelle ois joutunut jo ajat sitten tai voihan sinne vieläkin joutua.![]()
Turbo vehkeet on sitten erikseen. On kyllä mielessä käynyt rakentaa joku naku tuommosesta rykkösestä ja istuttaa siihen se turbo, mutta vois olla liian raju vekotin rouvan käyttöön. Rouva kun itse on mieltynyt enemmän noihin custom mallin pyöriin.![]()
Sky my friend, kyllä ne loksahtaa ihan vakiolla tonnarillakin, jos siis cossuista puhutaanNo kuule, no hätä! Kyllä se on aika räjäyttävää lykätä customiinkin turbo kiinniKyllä rykkösessäkin joutuu porauksen jälkeen pinnoittamaan sylinteriputket. No sitä en pidä ongelmana, kun on tullut hyväksi "tutuksi" yks jannu tuolta R1-foorumilta. Jenkkilässä on hieman useampi taho mikä noita tekee ja sylinteriryhmiähän sieltä saa halvalla. Mutta sylintereiden seinämät on melko ohuet, joten on aika arveluttavaa jos siitä nappastaan parikin milliä pois. Jotkut kyllä ovatkin sitä mieltä ettei se onnistu.
Kalliitahan noi hevoset on mitä vapariin lisää yrittää, mutta jos täs olis laskemaan ruvennut niin hullujenhuoneelle ois joutunut jo ajat sitten tai voihan sinne vieläkin joutua.![]()
Turbo vehkeet on sitten erikseen. On kyllä mielessä käynyt rakentaa joku naku tuommosesta rykkösestä ja istuttaa siihen se turbo, mutta vois olla liian raju vekotin rouvan käyttöön. Rouva kun itse on mieltynyt enemmän noihin custom mallin pyöriin.
Etkö ole lukenut noista custom projekteista... Kyllä rupee customillakin ajo maistuun, kun pääsee turbolla polttaan kumia keulimisen sijasta![]()
![]()
Siinä kuule loksahtaa teinicoswort-kuskin leuka auki, kun starttaa liikennevaloista![]()