• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha YZF-R1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuota alustan säätämistähän tässä pitäisi ruveta harjoittelmaan kun aika noviisi sen suhteen olen. Mutta ohjeistusta on tullut osaavimmilta ja ainahan sitä saa apua kun älyää kysyä..

Mullakin on pienimuotoinen alustan muutos menossa vanhaan rykköseen. Samalla päivittyy etujarrut ja josko sitten talvella laittais takajarrustaulankin vaihtoon.
Pistit sitten kunnon alustapäivityksen. Aika race, mutta meinaatko, ettei Rykkösen vakioalusta enää riittänyt
062802moto_prv.gif

Mullakin on pienimuotoinen alustan muutos menossa vanhaan rykköseen. Samalla päivittyy etujarrut ja josko sitten talvella laittais takajarrustaulankin vaihtoon.
Pistit sitten kunnon alustapäivityksen. Aika race, mutta meinaatko, ettei Rykkösen vakioalusta enää riittänyt  
062802moto_prv.gif
Varmaan riittäis mun ajoon. Mutta kun tuo "tuunaus" tuntuu viehättävän, niin siitä kait se sitten lähti.

062802moto_prv.gif
Täytyy muistaa että kyseessä vm -06, -07:ssa olis ollut jo astetta parempi alusta. No, kohta tuossa -06:ssa on taas astetta parempi alusta kun vakio -07:ssa
smile_org.gif

Mullahan on ollut tuossa omasssani 07' etupumput jo pidemmän aikaa. Takaiskarina on ollut Öhlinsin toinen versio tuohon 06' vuosimalliin.

Kysytääs tyhmiä...  
blush.gif

Mopona R1 2005. Millä ihmeellä saan sarven päästä irti palikan, johon tangonpääpaino kiinnittyy? Onko tehtaalla laitettu jotain astetta voimakkaampaa myrkkyä tuohon väliin, kunnei kuumennus ja kovakaan väkivalta ole tuottanut mitään tulosta..

Eli kyseessä osa
4. 5PW-26246-00-00 / END, GRIP jos täältä katsoo -> Klik!
Elikkäs siis tuo 3. osa on oletettavasti liimattu tuonne sisälle jotenki. -98 mallissa mulla oli joku vaihtanu painojen ruuvit. No eihän siinä kun ne oli ruostuvaa mallia ja meni poikki kun yritin aukasta. Piti tehdä väkivaltaa ja porata toi kumiosa pois. Metalli osaan kunno tartunta reikä ja tappi. Sitten pientä reikää vaan vieri viereen kumiosaan ja sitten väänsin irti. Sitten hoonailin kumin rippeet putkesta. Tiukassa oli täytyy myöntää.

Onkos kukaan tilaillut rykköseen swingin jatkoja jostain euroopan alueelta? Jos on niin mistä?
cool.gif
Niin, siis muualta kuin suomesta..

Onpahan hieno peli tuossa yläpuolisessa kuvassa
omg.gif
thumbs-up.gif

Racing-/ tuplakuplasta vielä:
Onko Stormilla myynnissä olevan MRA :n pleksille muita vaihtoehtoja?

Kuulemani mukaan ainakin tuo MRA istuu hyvin alkuperäiseen katteeseen, ilman muokkausta.

Onkos kukaan tilaillut rykköseen swingin jatkoja jostain euroopan alueelta? Jos on niin mistä?  
cool.gif
Niin, siis muualta kuin suomesta..
Tä? Sehän lakkaa silloin keulimasta?  
crazy.gif
Eihän Rykkönen edes keuli, kun on niin puhditon moottori  
tounge.gif
diipa daapa  
cool.gif
Sanoppa muuta, mutta mikäs putkisto sulla on tuossa kiinni? Ei kaiketi pelkät sliparit?

Ei ole pelkät sliparit.

PB230001.jpg

Keväällä tuli vielä slipareihin vaihdettua uudet kuoret ja samalla lyhensin niitä n.10cm.

P4020009.jpg

^^Kuule jaska, sä oot tainut laittaa tuohon rahaa nykyisen pyörän arvon verran!
biggrin.gif

Jotenkin alan ymmärtää sijoituksesi alustaan... Oletko muuten ajatellut hiilikuitu/tms vanteita?
cool.gif

^^Kuule jaska, sä oot tainut laittaa tuohon rahaa nykyisen pyörän arvon verran!
biggrin.gif

Jotenkin alan ymmärtää sijoituksesi alustaan... Oletko muuten ajatellut hiilikuitu/tms vanteita?
cool.gif
Mikäs siinä, kun tykkää "tuunata"
smile_org.gif
Itse laskin, että omaan pyörään on mennyt 3000e osiin joita ei olisi ollut pakko ostaa, Jaskalla tosin varmasti vielä paljon enemmän.

Kun Jaska tuota pyörää joskus varmaan myyt, niin melkein kannattaa kaikki extrahilppeet ruuvata irti ja myydä erikseen, kun ei niistä juuri mitään saa jos ne pyörän mukana antaa.

Juu onhan tuohon tullu kiitettävästi rahaa poltettua. Juuri tuossa naapurin äijä kävi tallissa ihmettelemässä mun värkkäilyjä niin totesin että kun olis jättänyt parin talven tuuunaamiset ja nuo Öhlinsit hommaamatta niin sitä olis saanutkin hakee kaupasta uuden pyörän.  
wink.gif
Mutta olisko se sitten ollut se ahaa elämys. No ei ainakaan mun kohdalla.

Eihän tosta koskaan omiaan saa pois, mutta en ole kyllä niin ajatellukkaan kun sitä olen rakennellut. Se kelpaa mulle todennäköisesti vielä muutaman vuoden vallan mainiosti.

Talvi 2009-2010 moottoripuolelle n.4300€

Talvi 2010-2011, PVM:n magnesiumvanteet maalauksen kera 1500€

polish_wheels.jpg

Nyt noi Öhlinsit, ISR:t ja GMD:n keulakolmio n.2800€

Paljonhan tuohon on ylimääräistä mennyt, mutta onpa ainakin ainoa Suomen kamaralla.  
inlove.gif

Back