Mulla on itselläni -93 YZF, mittarin mukaan ajettu reilu 50 000 mutta koska kyseessä on tuontipyörä, voi olla enemmänkin mitä mittari näyttää. Mun ajossa ajettu muutama tuhat kilometri. Joten katsele vähän miltä pyörä näyttää ja vertaa siihen mitä sillä on ajettu. Huoltokirjaa tuon ikäisistä ei välttämättä enää löydy, joten myyjän sanaan täytyy vain luottaa. Kysy koska venttiilien välykset on säädetty, ja miten usein öljyt on vaihdettu.
Jos päädyt kyseiseen pyörään, suosittelen ostamaan Haynesin korjausoppaan. Ei siksi että pyörään tulisi koko ajan vikoja vaan koska useimmat korjaus-/huoltotyöt on helppo tehdä itsekin oppaan avulla.
Jos näyttää että pyörän katteet on käytetty hiljattain maalarilla ei tarkoita välttämättä sitä että pyörällä olisi kaaduttu. Vaikka toki tämäkin on mahdollista

Itse maalautin oman pyöräni katteet aika pian oston jälkeen, koska maalipinta oli jo aikansa nähnyt.
Vanha pyörä on aina jossain mielessä "riskiostos", jos kilometrejä on ehtinyt tulemaan reilustikin mittariin eikä huoltohistoriasta ole tietoa. Toisaalta löytyy niitä helmiäkin vanhojenkin pyörien joukosta
EDITTIÄ: Piti vielä lisätä kehuja, eli pyörä on mukava ajaa, ja jos istuinkorkeutta pitää muuttaa lyhyen kuskin vuoksi, löytyy ainakin Stormilta osat korkeuden muuttamiseen. Itse olen 173 cm ja molemmat jalat yltävät maahan. Tehoja löytyy tarpeeksi jos olet ensimmäistä pyörää ostamassa, ei lähde lapasesta kuitenkaan vaikka laittaisitkin tupin nurin.