Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KB2000 sanoi:Tätä määkin uumoilin että vähän väärässä järjestyksessä tää menee [emoji16]
Kiitos. Ihan työkseen en kyllä alkais tekemään [emoji23] Onneksi oli parempi puolisko kotona, ilman apukäsiä tämäkin ois ollut melkonen työmaa [emoji38]Marko_k sanoi:Todella siisti lopputulos!
KB2000 sanoi:Kyllähän noista venttiileistä näköjään säädettävää löytyi.
Pakoventtiileistä lähinnä. Vai mitä sanoo raati?
Eli pakoventtiilit ohjeen mukaan pitäisi olla 0,16 ~ 0,20mm
3 venttiiliä oli 0,10mm ja loput 0,15mm onkos tuo 0,15mm tarpeeksi lähellä, vai säädetäänkö kaikki?
Katotaahan mitä ne todellisuudessa on, kun hain uuden rakotulkin.ts18056 sanoi:Jos noi palat on viiden satkun välein, niin kyllä minä nostaisin noi kaikki tuonne 0.20:n pintaan.
micco sanoi:Joissakin ilmajäähdytteisissä moottoreissa kuten vaikkapa Suzuki GS500 ovat venttiilinvälykset (kylmänä) 0,03-0,08mm. Alkaako niissä siis venttiilit heti kantamaan kun kone lämpenee?
KB2000 sanoi:Kyllähän ilmajäähy koneessa on hyvä välystä olla ettei ala kesäkuumalla kantamaan. Muistaakseni jostain olin lukevinani että legends ukot käyttää tuota 0,20 pakoventtiileissä.

Aevan [emoji2] no tulihan selkeys tähänkin. Tuossa aikasemmin jo sanoinkin, että mennään minun mukavuus alueen ulkopuolelle näissä palasäätöisissä. (Lue: ei kokemusta näistä)ts18056 sanoi:Eihän kyse kantamisesta olekaan, vaan tehtaan ohjearvoista. Eli kun palat on viiden satkun välein, ja toi huolto-ohjeen mukainen välys on toi neljä satkua, on tehdas ajanut takaa sitä, että kun toi alaraja on alittunut, laitetaan se seuraavan kokoinen palanen (edellyttäen, että välys on kuitenkin kohtuu lähellä alarajaa, kuten toi sun 0,15), jolloin välys nousee tuonne ylärajalle. Ja taas useita (kymmeniä?) tuhansia kilometrejä edessa.![]()
KB2000 sanoi:Tuo Timeless logo pomppaa vähän silmille katsotaan keksitäänkö sille jotain [emoji6]
Hyvä idea! Ei noita ollut kaiverrettu. Kyllä permanentti tussi on mustan pyörän ystävä [emoji16]sami1024 sanoi:Helppo, halpa ja tarvittaessa peruttavissa oleva tuunaus noille on musta permanent-tussi.![]()
Sillä olettamalla siis että noi kuviot on kaiverrettu ja alumiini paljaana.
KB2000 sanoi:Oletteko laittaneet nuo tangonkiinnikkeet kiinni jollain ruuvilukiteella?