• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha xjr 07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja H&S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitoin kapan pikku-pleksin kiinni. Asennus vei muutaman minuutin ja kävin motarilla testaa niin vaikutus oli yllättävän suuri. Näköä huonontaa kun tuota muovi romua asentaa mutta tuuli ohjautuu muualle kuin rintaan ja hartioihin, se on iso +

itse omaan xjr:n vuosimallia 07 ja ajettu noin 600km. Tähän menness olen ihan tyytyväinen. Mielestäni pyörä joka näyttää pyörälle ja erittäin helppo ja leoppoisa ajaa, niin isommankin miehen.
Perkules, että on ihan vilpittömästi sanottuna hyvän näköinen moottoripyörä.
bowdown.gif

kuvalinkki

Edit: Oho, olipas iso kuva, muutin linkiksi.

Laitoin kapan pikku-pleksin kiinni. Asennus vei muutaman minuutin ja kävin motarilla testaa niin vaikutus oli yllättävän suuri. Näköä huonontaa kun tuota muovi romua asentaa mutta tuuli ohjautuu muualle kuin rintaan ja hartioihin, se on iso +
Mikä tuon Kapan mallinimi on? Olen itsekin harkinnut jonkin pikkupleksin hankkimista pidempiä matkoja varten.

Mikä tuon Kapan mallinimi on? Olen itsekin harkinnut jonkin pikkupleksin hankkimista pidempiä matkoja varten.
enpä nyt tarkkaa mallia muista mut olisko joku a200 tai airstar tai ainakin sinne päin, mallissa esiintyy kuitenkin numero 200. Hintaa allright:lla 77€.

Back