noh löpertelempähän ajan kuluks jotain tänne, elikkäs uus rykönen löytyy ja mittarissa on reippaat 9000km joten en ihan perstuntumalta enää höpise
ensinnäkin osto tapahtu tyyliin, menin kuopion yammu sentterille ostamaan kytkin kopan tiivistettä entiseen ryköseen. se oli varmaan tarkkaan suunniteltu kuvio myyjien osalta, työntivät just kasatun pyörän miun selän taakse ja täräyttivät käyntiin. noh se oli sitä paljon puhuttua rakkautta ensi silmäyksestä
noin 2tuntia myöhemmin soitin ja varasin pyörän meni viikko ja saivat kilvet hommattua ja siitä alko armoton ajaminen.
ekalla viikolla tuli ajettua koko 1600km sisään ajoa välillä jopa lumi sateessa, toisena päivänä en sangystä meinannu päästä kun selkä oli ihan jumissa, ajo asento muuttui hiukan entisestä -98 R1 ja sen myötä löyty jotain uusia piilossa olleita lihaksia selästä ja ne jumiin huonon kunnon ja kylmän ilman yhdistelmänä.
nooh kuiteskin ite pyörästä, se vaan on hyvä
verrattuana vanhaan menee kun juna suoraan ja on todella vakaa pomppusissakin mutkissa, osa varmaan tulee tosta ohjaisiskarista mitä vanhassa ei ollu, ajo asento sen alun jäkeen toimii mulle hyvin. kävin 3300km ajamassa neljässä päivässä eikä käyny muuhunkun persuuksiin välillä.
niin joo ja oon tämmönen 193cm 88kg hujoppi.
kulutukset ketään kiinnosta tommosella ajaessa mut sanotaan silti. toi 3300km oli matka ajoo kokonaan ja keski kulutukses näytti 6,1L/100km normi ajossa mulla pyörii 7-9L/100km nollailen joka tankille yleensä
maantielle mukavat välitykset siin on ja vaika ovatkin melko pitkät niin sopii koneen luontoon, kaupungissa kaipaisin lyhyempää ykköstä 170km/h punarajalla ei oo oikeen kiva...
tarkoittaa 20km/h alueella lähes kytkimellä luistattamalla ajoo.
vaihteet muuten pelaa todella jouheesti ykkönen ->kakkonen väli on huomattavasti parempi kun vanhassa oli, ei mitään yli määräisiä kikkailuja ei kun napauttaa uutta pesään. kytkin pelaa hyvin mutta on ehkä aavistuksen raju ottamaan, lähinnä kaupunki ajossa joskus häiritsee jos ei halua rajusti liikkeelle.
sit se kone... mitä siitä vois sanoo.varmaan samaa mitä monet testit on hehkuttanu. vääntöä löytyy ja vaikka ei ole markkinoitten tehokkain niin silti voimaakin löytyy ja se tuntuu ihan erilailla kun vanhemmassa. omassa vanhassa oli penkitetty 169hp kumilta ja luulen että aika samoja tuo vakio 09 pitäs antaa, mutta silti se ero voiman tunnussa oli kun yölllä ja päivällä.
alkuun tuntu että niistä ECU kartoista stand ja B on ainoat käyttö kelposet, mutta nyt oon ruennu käyttämään myös A karttaa. riittää paljon pienemmät kaasukahvan liikkeet.
omaan vaihdoin leo vincen sliparit ja nyt on ääni maailma kohdallaan
vielä olis vilkut ja kilpiteline päivittää.
jos jotain yksityis kohtia mistä haluisit tietää enempi niin eikun kyselyä kehiin niin vastailen kyllä mielellään.