Noniin tätäkin on pitänyt kirjoittaa jo ainakin kuukauden päivät. Tuolloin olin juttuissa erään toisen MT-01 kuskin kanssa ja keskustelu pyöri tietysti näiden pyörien tekniikassa, modauksissa, huolloissa jne. Juteltiin myös siitä kuinka harvoin näihin pyöriin "törmää" tuolla liikenteessä. Itse olen tasan kaksi kertaa maantiellä onnistunut bongaamaan toisen MT-01:sen. Molemmilla kerroilla havainto syntyi täällä Turussa, mielestäni sama pyörä ja kuski. Onkohan joku foorumilta, uskaltaako kukaan tunnustaa?
Ajattelinkin laittaa tällaisen kyselyäänestyksen pystyyn, jolla saataisiin kartoitettua monenko foorumilaisen alta löytyy MT. Päästäänkö 10kpl paremmalle puolelle??
Samalla tässä voidaan herätellä keskustelua mahdollisesta kokoontumisesta. Olisitko sinä innostunut lähtemään tapaamaan muita MT-kuskeja?
Kokoontuminen paikassa X, josta sitten porukalla ajelulenkille hyväksi havaitulle mutkapätkälle. Matkalla tietenkin pysähdytään kahville/syömään ja turisemaan niitä näitä.
Ketjuun saa vapaasti heittää ehdotuksia ajankohdasta, paikasta, reiteistä tai vaikka ihan vaan muusta ko merkkiin liittyvästä.
Ajattelinkin laittaa tällaisen kyselyäänestyksen pystyyn, jolla saataisiin kartoitettua monenko foorumilaisen alta löytyy MT. Päästäänkö 10kpl paremmalle puolelle??
Kokoontuminen paikassa X, josta sitten porukalla ajelulenkille hyväksi havaitulle mutkapätkälle. Matkalla tietenkin pysähdytään kahville/syömään ja turisemaan niitä näitä.
Ketjuun saa vapaasti heittää ehdotuksia ajankohdasta, paikasta, reiteistä tai vaikka ihan vaan muusta ko merkkiin liittyvästä.