Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No EI stana ollu helppoa. Onneks otin sen verran ylimääräistä että piti riittää. Mutta tuo ei sitten taittunutkaan pyöreisiin kulmiin niin ku piti. Puoltoista metriä oli tuota raitaa, ja yli puolet meni roskiin. Sen takia tossa munien edessä ei ookaan raitaa - tai on siinä nyt, mutta se on hiilikuitua.Njoo helvetin hieno.. sulla on vähän samantyylinen teippaus kun mulla, mutta vaan stp. Itsellä on Gulf väritys ja teippaus.![]()
Oliko vittumaista puuhaa teippailla? Itsellä meni hermot saatana kun välillä ei ollut suorassa ja välillä missä sattuu, mutta kyllä ne siihen jotenkin istui![]()
Oli ainakin tarpeeks lähellä STP-sinistä.Täytyy tsiigailla jos saisi kuvia tuosta nyt viikonlopun aikana.
Eikös toi sun sininen ole suht lähellä gulf sinistä, siis tarkoitan sitä "uudempaa" tummempaa Gulf väritystä, eli ei sitä vaalean sininen / oranssi, Ford gt40 tyylistä.
njoo tosiaankin, noi tarrat ei taivu pal yhtään, vähänki pyöreä pinta, niin heti tulee ilmakuplaa ja noissa mun katteissa kun ei paljoa ole suoraa pintaa.
Se on vähän mitä hakee. Kattamattomaan sopii ne vanhat värit mun mielestä paremmin. Vanhaa ainakin itse hain.njoo, mun mielestä toi uudempi on kyllä julmasti hienompi, se Ford GT40 väritys näyttäisi todella vanhalta, sopisi sekin kyllä ihan ok, mutta itse pidän enemmän tuosta tummemmasta.
Teinkin omaan pyörään mahdollisimman pyöreät muodot vanhaan tyyliin, lähinnä teippien tarkotus on tuossa omassa laitteessa korostaa muotoja![]()
Tästä otin vähän mallia..
![]()
Beats me, en mä ainakaan laita mitään.Miten muuten noitten tarrojen kanssa, vedetäänkö siihen päälle ihan normaali 2k-autolakka vai mitä?
Ei sillä kollektorilla oo niin väliä kun se tulee peittoon bugispoilerin myötä.Ei oo huono... Aikalailla tyylilleen uskollinen. Joitain kohtia meikäläinen muuttas, mutta muutenkin varmaan erilainen maku.![]()
Etuputket on kyllä hienot... kollektorin kun saisi vielä kiiltämään.
Laitoitko etujousten kanssa jäykempiä öljyjä tms. ?