Tästä taidetaan nyt puhua. Patin sivutMistä tsydeemistä on kysymys? Voisko joku laittaa linkin tai kuvan? Omastani on ilmeisesti poistettu, kun en tällaista löydä. Omassani on kuitenkin vakioputki.Onkos kukaan muuten poistanu fasustaan sitä ilmanpuhallus tsydeemiä? (siis mikä puhaltaa sinne alkukäyriin) Kun sehän on ihan turha härpäke ja ne linjat on just tulppien vaihdonkin kannalta siinä tiellä jne jne. Lienee toisaalta ihan sama poistaako vaiko ei, mut kiinnostaapa tuo silti. Oon joskus tainnu kysästä tätä samaa aiemminkin jossain?!?Sama pää kesät talvet niin ei muista... Kai se systeemi poistuu automaattisesti jos kokoputkiston laittaa?![]()
Tuolta olikohan joku Pat's motorcycle pagelta josku aikanaan niitä poisto ohjeita kattelin, oli se tehny ties mitä muutakin siihen omaan Fasuunsa. Onkos kellään heittää sitä linkkiä tänne, minä oon jo sen hukannu. Mut siellä on kyllä tarkat kuvat ja selitykset aika moneen toimenpiteeseen.![]()
Kunhan takuu omasta loppuu ja mikäli mopo ei vaihdu, niin vois harkita tuota temppua.