• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha FZ6 takaiskari...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LehJus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tervehdys..!!

Kertokaahan että miten saan takaiskarin irti ilman suurempaa väkivaltaa käyttäen...
Tarkoitus olisi vaihtaa iskarin alapäähän madallus-osa...

LehJus sanoi:
Tervehdys..!!

Kertokaahan että miten saan takaiskarin irti ilman suurempaa väkivaltaa käyttäen...

Kannattaa käyttää youtubea jos et saa vastausta täältä. Minä tilasin omaan mopoon uuden takapampun jota nyt odottelen, niin löysin tubesta hyvän videon tähän.

Jos ei ole keskiseisontatukea niin takahäkistä liinoilla nosto niin iskarin saa helposti irroitettua.
Toki takapaneelin muovit ensin irti.

LehJus sanoi:
Tervehdys..!!

Takaiskarin irrotus ei vaadi väkivaltaa.
Ongelmasi lienee saada perä kannatettua niin ettei se romahda kun iskari ei enää kannata sitä.
Keskijalka, liinat kattoon, tunkki ja kaljakoppa koneen alle, sivujalka + pölli toiselle puolella kannattelemaan, konstit on monet.
Ei se mopo niin kauheesti paina...

Ongelma on iskarin alaosassa oleva " holkki " joka on jämähtänyt paikoilleen tai kiinni ( miten sen nyt ottaa)...
Miten saan sen irti..?
Olen koittanut jo lähes kaikkea mahdollista..

Liitetiedostot

• DSC_0245~2.JPG
    DSC_0245~2.JPG
    70,8 KB · Katselut: 53
Viimeksi muokattu:
LehJus sanoi:
Ongelma on iskarin alaosassa oleva " holkki " joka on jämähtänyt paikoilleen tai kiinni ( miten sen nyt ottaa)...
Miten saan sen irti..?
Olen koittanut jo lähes kaikkea mahdollista..

WD 40 peliin ja antaa liota yönyli, kyllä se siitä irtoaa.

Suoraan swingissä kiinni? Putsaa sen mitä saat tuosta likaa irti- Wd40, 5-56 tms irrrotusöljy yöksi tai piemmäksi aikaa, sitten kumailmapuhallinta swingille ja naputtelua. Jos on nii kylmäsprayta akselille.

Kannattaa henkisesti varautua myös laakerin vaihtoon, puhistus ja rasvaus minimissään.

Back