• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha FZ6 ja FZ6 Fazer 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja häpi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jees...tonnisesta Fazukasta saa fighterin aikas nätisti kasattua mikäli haluaa...Ja jälki on komeaa
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kas tässä:
http://www.extremegraphicfsmd.com/Html/En/fazer_eng.htm

Väritys aika räikee mut niin kai pitää ollakkin
buttrock.gif

Jää vain nähtäväksi että milloin ne Yammulla päivittävät tonnisen version.... Siinä nimittäin voisi olla potenttiaalia vaikka mihin  
062802moto_prv.gif

Jeps...kun vaan eivät vetäisi ihan samoilla linjoilla ku toi kuusatku...tai ei nakussa kauheesti vikaa mutta se katettu
confused_orig.gif
confused_orig.gif
bawling.gif

Jeps...kun vaan eivät vetäisi ihan samoilla linjoilla ku toi kuusatku...tai ei nakussa kauheesti vikaa mutta se katettu  
confused_orig.gif
confused_orig.gif
bawling.gif
Mutta hei...! Miten olisi jos tehtäisiin kompromissi ja vaaditaan siitä vaikka naku, puoli katettu ja koko katettu! Ei olis edes paljon pyydetty.

Kuunteliskohan nuo meitä...  
nixweiss.gif

Täytyy varmaan kuitenkin ensin ajella kawalla kunhan sen saan käsiin..  
062802moto_prv.gif

Juu, kyllähän kawakin hyvä vaihtoehto on kun niitä saa suoralla kaupalla 9400euroon sisältäen penkityksen sisäänajon jälkeen...

Olen tässä elätellyt toivetta josko japsit uusisivat Thundercatin lähitulevaisuudessa. Moottoriksi R6sen kone ja muovit uusiksi; toimisi todella hyvin "jokapaikanhöylänä", reissussa yksin ja kaksin, radalla jne. Aivan kuten nykyinenkin Catti, mutta vaan uudemmalla muotilla. Fasusta ainoastaan 1000en kiinnostaa. Pilasivat vanhan 600en Fasun.
062802moto_prv.gif

Ihmettelen ku kaikki lehet haukkuu sitä fz6:sta kierros koneeksi mutta sitähän se on jos se kone on sama kun r6

ja pitäis vielä paremmin vääntää alakierroksilla kun r6

onko r6 sitten ihan surkea peli jos fz6:ssa on alakierroksilla vääntävämpikone ja se ei kelpaa...

Paha sanoa.Lehdet arvostelee r6:sta enemmin kumminkin ratapyöränä, joten siinä sillä alaväännöllä ei niin paljoa painoarvoa ole.

Oma fz6 ostos taitaa kaatua korkeisiin jälleenmyyjähintoihin, eli hinta nousee lähes samaksi kuin halvin z750/hornet kaupasta.

Ostin tossa Performance Biken ja siinä vertailivat FZS 600.sia vuosilta 2002 ja 2004. Vanha Fazukka voitti tämän uuden katetun tulokkaan. Näin ainakin noitten testikuskien mielestä.
cool.gif

Jepa, kunhan nyt tulee messut ja pääsee koeistamaan sitä kylmiltään...

Mun mielestä katteessa ei oo paljon näkövikaa mutta satula ja noi penkin alus pakarit ei käy mun silmään...

Ja sitten kun kevät koittaa ja BikePoint tääl lahessa järjestää koeajot ni ollaan jo viisaampia...tosin paljoa ei oo kyl hinta eroa tohon 1200 bandiittiin...mutta sitten on taas ne vakuutukset
confused_orig.gif

Kokeilla sitä kuitenkin on pakko jos se vaikka mut sytyttäis
wink.gif

FZ6 S on mun mielestä loistava pyörä, all-a-round sellainen. Hyvät speksit kaiken kaikkiaan. Varsin hyvä valinta ekaks pyöräksi, niin kuin minulla. Sillä ois tarkoitus kurvailla tulevana kautena ja paljon  
biggrin.gif

Pitää nyt vain varoa ettei tuu puunattua sitä puhki tallissa. Onnex joutuu käymään töissä, niin pyörä saa levätä edes sen aikaa  
wink.gif

Back