• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha fsz 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja terence
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uusi malli tulossa ensi vuonna!
Uudessa Motorradissa kuvat ensi vuoden
mallista fz 10.
wink.gif

Moi,

Olen uusi käyttäjä ja motoristi ja kävin ostamassa tuon Bikepointin Fasun. Nyt "jo" 400km mittarissa. Hieno peli!
Hintaa en oikein pysty sanomaan kun ostin samalla mun pojalle Z750 ja paljon varusteita.

t. Matti Espoosta

Moi,

Olen uusi käyttäjä ja motoristi ja kävin ostamassa tuon Bikepointin Fasun. Nyt "jo" 400km mittarissa. Hieno peli!
Hintaa en oikein pysty sanomaan kun ostin samalla mun pojalle Z750 ja paljon varusteita.

t. Matti Espoosta
Jaahas...että oikeen kerralla kunnon ostokset, eikö poika suuttunu ku ostit itelle Yamahan ja se sai tyytyä Kawaan?
tounge.gif
Onnittelut loistavasta valinnasta, jospa näitä kilofasujakin alkais kohta tuleen tiellä vastaan...

Kiitoksia onnitteluista.
Yritin pojalle puhua 600:sesta Fasusta, mutta ei. Toisaalta juniori on vasta 18v ja tarvii 25kW- rajoittimen, Z750:een se ei maksa paljon mitään ja uuten ruisku-fasuun sellaista ei ole saatavissa. 18v-20v ovat kyllä vähän unohdettu porukka kauppiailla.

Olisipa paljon kyseltävää kokeneemmilta Fasu-kuskeilta, mutta nyt pitää ajella ja ehkä sitten talvella vääntää juttua enemmän.

Matti

Joo, talvella kerkee jutustella kokemuksista... Idioottivarman ja sikamakeen pelin oot hankkinu, sanottakoon näin lyhyesti.
tounge.gif

Itsellä alkanut nousta melkoinen fasu kuume. Olen haeskellut tietoa ko. värkistä ympäri nettiä ja kyttäillyt Treen seudun liikkeistä sopivaa koeajettavaa (ei ole löytynyt)...  
nixweiss.gif

No pitää kaiketi odotella ensi kesään ja tyytyä tuohon nykyiseen värkkiin!

Tänä syksynä tuskin on enää koeajopäiviäkään??

Itse itselleni vastaten: Tampereen Kx-centerissä näyttäisi olevan -03 mallinen 1000 fzs, nettohintaan 12700 euroa...

Täytyy varmaan käydä tsekkaamassa!!

Itse itselleni vastaten: Tampereen Kx-centerissä näyttäisi olevan -03 mallinen 1000 fzs, nettohintaan 12700 euroa...

Täytyy varmaan käydä tsekkaamassa!!
Kannattaa käydä.
Lahdessa bike pointissa on varmaan
vielä se yksi käytetty (kovaan hintaan:13900 !)
omg.gif

Voi olla jos saa jonkun tuomaan euroopasta (harmaatuonti
tai rinnakkaistuonti tms) saa varmaan uuden halvemmalla,
koska ensi vuonna uusi malli. Myyvät varmaan kohtuuhintaan
vanhan varaston pois !
smile_org.gif

Back