• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha fsz 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja terence
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu toukokuussa ostin vm.-03 3tkm ajetun  Auto-bikestä. Ai mitäkö maksoi? No tiätty mä sain kaikist halvimmal
veryangry.gif

Eikö kukaan ole tosiaan tänä vuonna
ostanut fasua ?
Sais vähän vertailupohjaa näihin liikkeitten
antamiin tarjouksiin.
Vai eikö tää oo tänä vuonna enää kelvannut kellekkään  ?  
confused_orig.gif
confused_orig.gif

Vastatkaa nyt ihmeessä !!!!!
Auto-Bikestä keväällä pistin ylivuotisen fazukan. Hintaa oli vain 13.200 Egee.. Keltasia oli jäljellä. Ei ollu kai kelvannu kellekää.. Hyvä väri mielestäni
inlove.gif

Auto-Bikestä keväällä pistin ylivuotisen fazukan. Hintaa oli vain 13.200 Egee.. Keltasia oli jäljellä. Ei ollu kai kelvannu kellekää.. Hyvä väri mielestäni
inlove.gif
Niin oli minustakin!  
062802moto_prv.gif

Muijalle ei vain kelvannut, nyt on tilattu uusi sininen
ee-speedistä ja odotellaan sen saamista kilpiin  
sport05.gif
Ei värillä väliä. Fzs on joka tapauksessa aivan loistava pyörä
062802jumpie_prv.gif
Onnittelut hyvästä valinnasta
buttrock.gif

Hienoja ostovalintoja olette tehneet !

Tonninen fasu on mahtava pyörä. Omani ostin -03 keväällä, ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
biggrin.gif

inlove.gif
Niin oli minustakin!  
062802moto_prv.gif

Muijalle ei vain kelvannut, nyt on tilattu uusi sininen
ee-speedistä ja odotellaan sen saamista kilpiin  
sport05.gif
Ei värillä väliä. Fzs on joka tapauksessa aivan loistava pyörä
062802jumpie_prv.gif
Onnittelut hyvästä valinnasta
buttrock.gif
Ajaessani vihreän Kawan pihalle, vaimo totesi, että sitä keltaista (fasua) hän vihasi mutta tuo on kyllä vielä pahempi...
tounge.gif

Toivottavasti kuitenkin terencelle tulee mieluinen Fazerin sininen!
smile_org.gif

Ostin aikoinaan 2003 vm. Fazerin vanhaan hintaan (ennen veroalea). Myyjä kuitenkin hyvitti hintaa alas ku se veroale tuli voimaan... Onnittelut tonnisen omistajille. Parempaa pyörää ei liene markkinoilla???
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Komeampaa nyt ei lähellekkään!!!

Konekeskon kautta ei tänä vuonna enää uutta kiloFazeria saa, eli "hinta ei ole ongelma".

Yllättävän paljon näyttävät muuten pyytävän (kts. esim. Motopalsta.com) Fazer-vaihdokeista suhteessa uusiin.

Hienon näköinen tuo Larun BW:n (sun) Fasu on! Hinta riippuu tietty paljon siitä miten paljon arvostaa tuota ylimääräistä varustelua, jota pyörässä kieltämättä on.

Laskitko ikinä paljonko noihin kilkkeisiin meni rahaa, vai tuliko paha mieli
biggrin.gif

Samalla rahalla saa uuden harmaatuodun Fazerin, tosin vain perusvarusteilla tietenkin.

Hienon näköinen tuo Larun BW:n (sun) Fasu on! Hinta riippuu tietty paljon siitä miten paljon arvostaa tuota ylimääräistä varustelua, jota pyörässä kieltämättä on.

Laskitko ikinä paljonko noihin kilkkeisiin meni rahaa, vai tuliko paha mieli
biggrin.gif

Samalla rahalla saa uuden harmaatuodun Fazerin, tosin vain perusvarusteilla tietenkin.
En tarkkaan uskaltanut kuitteja laskea...
wink.gif

Kaikki on tietysti siitä kiinni mitä kukakin arvostaa. Esim itse en vakioputkella pystyisi ajamaan millään mopolla sataa kilometriä pidempään kuolematta tylsyyteen...
eek.gif
Siis koeajo just ja just, ja kun kauppa on syntynyt, putki on vaihtunut heti
tounge.gif
. Ääni luo oikean ajotunnelman ja muut kilkkeet on sitten ulkonäön kohentamista maun mukaan.

smile_org.gif
Sä oot aina niiiiiii turhamainen. Kyl mä voin noi nykyiset kilkkeet laskea!!!
buttrock.gif

"Esim itse en vakioputkella pystyisi ajamaan millään mopolla sataa kilometriä pidempään kuolematta tylsyyteen"

Asiasta toiseen, voiks tommoseen fazeriin vaihtaa vaan sliparin vai kannattaako laittaa suuttimet samalla kertaa. Ja penkitys?

Konekeskon kautta ei tänä vuonna enää uutta kiloFazeria saa, eli "hinta ei ole ongelma".

Yllättävän paljon näyttävät muuten pyytävän (kts. esim. Motopalsta.com) Fazer-vaihdokeista suhteessa uusiin.
Oho onko noin ?
omg.gif

Pari viikkoa sitten useampi "virallinen"
liike tarjosi tonnista fasua (hopea tai harmaa)
14400-14500 välillä.
Kyllä se uusien kauppa sitten käy...
062802moto_prv.gif

Asiasta toiseen, voiks tommoseen fazeriin vaihtaa vaan sliparin vai kannattaako laittaa suuttimet samalla kertaa. Ja penkitys?
Voi mutta käy laihalla. Tosin sekin parempi kuin vakio
tounge.gif
. Jos hyvän haluaa niin suuttimet samalla ja säätö tietysti penkissä. Käy hakee tuo mun entinen valmiiksi penkitettynä BW:sta... (ei, en saa provikkaa...) 140,6hv ja 114,xNm takagummilla, molemmat huiput vakiota alemmilla kierroksillakin, vakiona oli n. 129hv ja 104Nm. Kehunhan vaan hyvää
biggrin.gif
.

Lahdessa bike-pointissa oli uusi harmaa (tai grafitti)
myytävänä hintaan 14300 eeroo pari viikkoa sitten.
Ei näy nettisivuilla (1 käytetty näkyy). EE-speediltä
saa muunkin värisiä halvemmalla... Mut jos on kiire
niin kai toi Lahdesta vielä löytyy..
nixweiss.gif
, jos on tarvetta uuteen

Vaikuttaa ihan kohtuulliselta toi Bike-Pointin hinnoittelu. Täytyy varmaan katsastaa homma muutenkin!

Tiistaina kävin ja siellä se fzs1000 seiso, ja se käytetty löyty kans viel sieltä...jos sen uuen ostat ni mä oon sen sitte jo valmiiks kuolannu
tounge.gif

Back