Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
piitka sanoi:Moi!
08:mallisessa koiran luiden silmäväli on 190 mm.
Harald Hirmuinen sanoi:On hyvä. Omassani on Topsellerien madallettu geelipenkki. Oma pituus 182.
Asennuskysymystä en oikein ymmärrä, samalla tavalla se laitetaan paikalleen kuin aiempikin.
Minulla on myös palat joilla tankoa on siirretty hieman ylös ja lähemmäs kuskia. Käteni eivät ole tällä setupilla puutuneet, mutta en tiedä olisiko puutunut tehdasasetuksilla kun en ole tällä sellaisilla ajanut.
FJR-Eero sanoi:Kiitti vastauksestasi. Ai, että uusi penkki asentuu niin helposti, hieno homma. Pitää ehkä harkita korotuspaloja tankoon jossain kohtaa. Mites, paljonko "Harald Hirmuinen" penkkisi tuli maksamaan jos saan siis kysyä? Laitoitko alkuperäisen penkin firmaan? (saatoin katsoa hinnan jotenkin väärin firman sivuilta)
FJR-Eero sanoi:Terve Kotkasta.
Minä ostin viime syksynä 2007 vuoden FJR:n ja olen ollut tosi tyytyväinen. Nyt haluaisin hankkia siihen uuden geelipenkinllmeisesti porukka on ollut tyytyväisiä Topsellerien penkkeihin?? Jos mielipiteitä/kokemuksia niin kerro. Onko esim. asentaminen ongelmallista? (katselin, että hintaa penkille tulisi noin 315€ kun lähetän originaalipenkin heille saatuani uuden).
Olen 186cm pitkä ja ajattelin ostaa madalletun penkin geelillä, onko madallus järkevää? Nykyään normipenkillä tuppaa kädet herkästi puutumaan.
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne.
T. Eero
Esa572 sanoi:25mm,,,,Z1 Yamaha FJR1300 A AS 06-16 Lowering Kit 25mm Dog Bones Suspension Linkages
Tupla sanoi:Vaihdoit siis koiranluut 25 mm pidemmiksi. Entäs keula, pudotitko sitä kuinka paljon? Millaiseksi pyörän ajettavuus muuttui? Paljonko pätkäisit sivujalasta pois? Kertoisitko operaation vaikutuksesta pyörääsi, sillä olen itsekin harkinnut madallusta.
Toki muidenkin FJR:nsä madaltaneiden kokemukset kiinnostavat.