No joko sä tänne kerkesit...heti kun silmä välttää!Voi luoja minkä näköisiä![]()
Kauanko menee kun ihmiset haluavat taas "vanhempia" hienoja pyöriä![]()
No tuo R1 on ihan komia, mutta muut..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joko sä tänne kerkesit...heti kun silmä välttää!Voi luoja minkä näköisiä![]()
Kauanko menee kun ihmiset haluavat taas "vanhempia" hienoja pyöriä![]()
No tuo R1 on ihan komia, mutta muut..![]()
Heh, yhdyn tuohonTuoreen näköisiä. "Parasta ennen"-päiväys taas ensi syksynä..![]()
Olen täydellisen samaa mieltä. Luulen kyllä ettei tohon edes totuFZ1 vaikuttaa näin äkkiseltään melko kauhealta... jospa siihen tottuu. Tuo BMW -pönttö kun vaihtuu slipariin ja kilpiteline vähän sirompaan niin voi näyttää jo vähän siedettävämmältä. Saakohan tuotakin kokomustana?
Noh noh menkäähän ducati pojat muualle yhtymään...Heh, yhdyn tuohonTuoreen näköisiä. "Parasta ennen"-päiväys taas ensi syksynä..![]()
![]()
Kelpaisi mulle. Mitähän mahtaa hintalapussa lukea kun ne tuota mopoa alkaa tänne raahaamaan?![]()
R1 LE Öhlareilla, luistokytkimellä ja Marchesinin vanteilla.
Toi R1SP taitaa olla vähän ei-ihan-jokapojan vekotin, noita tehdään eurooppaan 500 kappaleen satsi ja jos ei siitä riitä niin sitten voi olla vähän heikompaa.Kelpaisi mulle. Mitähän mahtaa hintalapussa lukea kun ne tuota mopoa alkaa tänne raahaamaan?
Tällänen siitä R6:sta tuli kun editoin tuota kuvaa hätäisesti.Itselläni ei ole Photoshoppia. Eli heittäkää joku kuvia, missä on toi kilpiteline pois ja sliparin tilalla vaikka uuden GSX-R:n mini-Yoshimura putki ym.![]()
Saattaapa ollakin kaukana, mutta Gixxeristä kuitenkinTuo on kyllä kaukana Gixxerin mini Yoshimurasta...![]()