Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ruiskuissa ainakin huoltomanuaalin mukaan 95Kumpaistako muuten XX:ssä tulisi käyttää, 95 vai 98 oktaanista menovettä?
Oon huomannu saman, viime kesänä loppui kakku kesken, eikä merkkivalo reagoinut mitenkään...eli punaviivalla tankataan..mulla -97, kolme vuotta sitten päästelin Tanskassa yli tunnin +200km/h ja just Saksan rajalla syttyi merkkivalo. Pääsin sen jälkeen vain 35 km autobahnia n. 80 km/h kun meno loppui. Ilmeisesti tasainen meno saa aikaan sen, että ko. anturi ei herää kun neste ei liiemmälti loisku. Niinpä ajelen yksinomaan tripin varassa.
Teillä on Rise pieniruokainen yksilö (se tonninen). Mulla vie 1000F sekalaisessa ajossa 6,5 - 7 l / 100 km (ei hurjastelua). Siihen verrattuna ei tuo sun XX mikään syöppö ole.Järkytyksen järkytys...olin jo tottunut tuon 1000F kulutukseen... tai niin, oikeastaa, sehän ei kuluttanut juuri mitään,. Parhaimmillaan 2 päällä tamineineen matka-ajossa alle 5l/100km ja kaupungissakin taisi jotain 6l luokilla olla kulutus, mutta nyt -02 XX:llä ensimmäinen pelkästään kaupunkiajoa mittaus antoi tuloksen 7,8l/100km.. ja ajotyyli normaali, siis ei urku auki joka liikennevaloista.![]()
Tässä voi olla ihan huomioitava pointti! Oma kokemus:Oiskohan peli tukossa?![]()
..tuosta mun pitikin lähettää sulle mailia ja kysyä että mitä sun Äffä vie, mutta vastaus tulikin jo tuossa. Veikkaan että sun äffä näyttää kuitenkin vielä kyntensä bensankulutuksen suhteen kun lähet heittämään pitkää matka-ajoa.Teillä on Rise pieniruokainen yksilö (se tonninen). Mulla vie 1000F sekalaisessa ajossa 6,5 - 7 l / 100 km (ei hurjastelua). Siihen verrattuna ei tuo sun XX mikään syöppö ole.